צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון

רוצים לחדש את תו החניה? אין צורך להגיע למשרדי החברה לביטחון

במהלך השנה החולפת הגיעו למשרדי החברה לביטחון יותר מ-20 אלף תושבים שביקשו לחדש את תו החניה. בחברה לביטחון מציעים: כך תזרזו את התהליך

פורסם בתאריך: 5.1.20 14:34

החברה לביטחון בראשון לציון יצאה בקריאה לחדש את תווי החניה באמצעות האתר האינטרנט העירוני. זאת, לאחר שבבדיקה שנערכה עלה כי רוב התושבים שביקשו לחדש את תווי החניה הגיעו באופן פיזי לחברה. כדי לזרז את ההליך מציינים בחברה לביטחון כי חידוש באמצעות אתר האינטרנט אינו דורש הזנת מסמכים, וחוסך זמן רב. כמו כן, כי מהרגע שהתו מאושר נשלח מסרון לבעל הרכב כך שמספר הרכב מוזן במערכת, גם כאשר התו אינו מודבק לשמשה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במהלך השנה החולפת הגיעו למשרדי החברה לביטחון יותר מ-20 אלף תושבים שביקשו לחדש את תו החניה. זאת בשעה שניתן לעשות את אותה פעולה במהירות באמצעות אתר האינטרנט של החברה לביטחון ולסדר ציבורי, כאן, ללא צורך בהזנת מסמכים אלא רק בתשלום של חמישה שקלים בלבד דרך כרטיס האשראי.

כמו כן, מציינים ברחבה לביטחון כי אפשרות נוספת לחידוש ללא כניסה לאתר, ניתן באמצעות שליחת הבקשה וצירוף מלוא המסמכים הנדרשים יחד עם עלות הנפקת התו, למשרדי החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת ז'בוטינסקי 61 ראשון לציון.

 

בחברה מדגישים כי מרגע שהתו מאושר נשלח מסרון לתושב על כך שרכבו מוזן במערכת, גם מבלי שהתו מודבק לשמשה.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, מסר: "החברה לביטחון מטמיעה מערכות דיגיטליות ומנגישה שורה של פעולות בפורטל החברה לביטחון, כאשר המטרה היא לקצר את התהליכים ולהנגיש את השירותים לתושב".

מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף: "את חידוש התו באתר האינטרנט ניתן לעשות מכל מקום ובכל שעה. אני קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר