סתיו הררי
סתיו הררי ודין שושני ז"ל

הלם וכאב במכללה למינהל בעקבות מותה הטרגי של סתיו הררי באסון המעלית

"כל הסטודנטים במכללה מבכים את מותה מהרגע שהחדשות הופצו. אנשים לא יודעים איך לעכל את מה שקרה", מספרים חבריה של הררי, בת 25 במותה

פורסם בתאריך: 5.1.20 12:12

אבל במכללה למינהל שבראשון לציון בעקבות מותה של הסטודנטית סתיו הררי שנספתה באסון המעלית בתל אביב.

סתיו, בת 25 במותה, נהרגה באסון המעלית יחד עם בן זוגה דין שושני. לאחר שהשניים נלכדו אתמול (שבת) במעלית הבניין בתל אביב בו התגוררו, שהוצפה במים כאשר ניסו לרדת לקומת החניון. השניים יובאו היום לקבורה בבית העלמין ירקונים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מותה של סתיו, סטודנטית שנה שנייה ללימודי מדעי ההתנהגות במכללה למנהל בראשון לציון, הכה בהלם ובכאב את חבריה ללימודים. "ביום רביעי היא הגיעה למכללה בפעם האחרונה", מספר חבר ללימודים, "היא הייתה בחורה מקסימה, סטודנטית מצטיינת ואהודה מאוד על הסגל של המורים ועל הסטודנטים".

"כל הסטודנטים במכללה מבכים את מותה מהרגע שהחדשות הופצו", הוא מוסיף, "אנשים לא מצליחים לעכל את מה שקרה ואת הנסיבות הטרגיות שגרמו למותה".

חברה נוספת של סתיו סיפרה: "אנחנו לא ממש יודעים איך לתפקד, הבשורה על מותה הופצה כבר אתמול וכולנו היינו בהלם. סתיו הייתה בחורה חייכנית, אופטימית ומלאת שמחת חיים. היא הייתה חברה של כולם במכללה ותמיד נכונה לעזור. אני לא חושבת שיש מישהו במכללה שלא הכיר אותה, מהרגע שהיא התחילה ללמוד כאן".

אמית הררי, האח של סתיו, ספד לה וכתב בפייסבוק: "אחותי הגדולה, האור של המשפחה, הילדה הכי יפה בגן. אני לא מאמין שאני מתעורר לבוקר בלעדייך. זה לא דבר קל לעיכול פשוט טרגדיה לכל המשפחה. ילדה שרק עשתה טוב. אני לא יודע איך נוכל להמשיך לחיות בלעדייך. השארת לנו פצע שלא ייסגר לעולם".

האח הוסיף כי "אני חזק בשביל אבא אמא ואופק, ופתאום הלכת והשארת אותי להיות האח הבכור שצריך לדאוג לכולם. זה היה התפקיד שלך, והעברת לי אותו בלי התראה מוקדמת ובלי זמן להתכונן. אחותי הגדולה, אני אוהב אותך. את הדם שלי, הנשימה שלי ואני מקווה שאת שם למעלה במקום טוב יותר עם דין, אוחזים יד ביד. אתגעגע אלייך סתיוש היקרה. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים. אני אוהב אותך בכל איבר בגופי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דורין.מ

    מזעזע איפה היו כוחות ההצלה ,איך יכול להיות ליקויי כזה בבניין במרכז הארץ ?מי בודק תקינות מבנים בתל אביב ? מישהו צריך לתת את הדין על המוות המיותר והכואב הזה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר