רכבת קלה נתע
הדמיה של הקו הירוק: נת"ע

עומסי תנועה ומצוקת חניה: עבודות הרכבת הקלה מגיעות לעיר

היערכות לקראת העבודות על הקו הירוק והקו האדום של הרכבת הקלה בראשון לציון,שצפויות לחמיר את מצוקת הנהגים

פורסם בתאריך: 1.1.20 16:53

עבודת הרכבת הקלה מגיעות לראשון לציון, ואיתה גם שינויים והסדרי תנועה חדשים. שטחים תפעוליים נרחבים נלקחו לטובת עבודות הרכבת, דבר שיוצר עומסי תנועה ומצוקת חניה בכל רחבי העיר. בקרוב יחלו העבודות על הקו הירוק והקו האדום של הרכבת הקלה בראשון לציון, דבר שיחמיר עוד יותר את מצוקת הנהגים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הקו הירוק שיופעל כמערכת עתירת נוסעים של מטרופולין תל אביב, יחבר בין חולון ומערב ראשון לציון וימשיך עד לתל אביב ומשם להרצליה, הקו האדום יחבר בין ערים אחרות בדרך עלית ותחתית בין בת ים, תל אביב, רמת גן, בני ברק ופתח תקווה, ובהמשך צפוי להתארך ולעבור בדרך עלית בראשון לציון מערב.

"הסדרי התנועה עומדים להשתנות ממש בימים אלה", אומר המשנה לראש העיר ומחזיק תיק התחבורה איציק אבשלומוב. "עבודות הרכבת הקלה כבר הגיעו אלינו ויחושו בהן ממש בימים הקרובים, דבר שיביא להרבה הסדרי תנועה חדשים בגלל התחבורה הציבורית".

"הקו הירוק והאדום עתידים להיות כמו הרכבת הקלה בירושלים", הוא מסביר. "הקו הירוק כבר מתקרב אלינו ואנחנו הולכים לעבור עבודות באזור הקניונים, ובמיוחד ברחוב אברהם בר ששם מוקד העבודות".

בימים אלה שוקד אבשלומוב על מציאת פתרונות למציאת מקומות חניה שייפגעו בשל עבודות הרכבת הקלה, כאשר בצד המזרחי של רחוב אברהם בר היה שטח חניה גדול שנלקח לטובת עבודות הרכבת הקלה והפך לשטח תפעולי.

"אני עובד על תוכנית ברחוב שי קידן כדי להכשיר שטח חנייה גדול שיהווה תחליף לשטח שנלקח לטובת עבודות הרכבת", אומר אבשלומוב, "זאת כדי להתגבר על המצוקה שעתידה להתחיל ממש מימים אלה.  רחוב אברהם בר נמצא ברחוב המזרחי שמפריד בין נווה ים לקניון הזהב, הרחוב הזה חותך ומגיע מהחולות לחולון, שם נמצאת תווי הרכבת ובקניון הזהב כבר מרגישים את המצוקה", מתאר אבשלומוב.

"אני מאמין שהעבודות יקשו על הסדרי התנועה במיוחד ברחוב אברהם בר והתושבים יאלצו להתאזר בסבלנות, בסופו של דבר, מדובר בפרוייט שכולם ירוויחו ממנו", מסכם אבשלומוב.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אולי נסגור את העיר עד לסיום פרויקט הרכבת הקלה הבלגן הגדול

  2. חי בראשון

    "בימים אלה שוקד אבשלומוב על מציאת פתרונות למציאת מקומות חניה…"
    מתחיל להזכיר לי את נתניהו.

  3. דוד

    מה יהיה הסוף עם הקקי של הכלבים בראשון לציון,למה אני צריך ללכת כל הזמן עם הראש למטה,ולחפש מוקשים,למה לא עושים כמו בתל אביב מאגר די אן אי , ופותרים את הבעיה.
    ראש העיר אנא תפתור את הבעיה הקשה הזאת.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר