נהג אוטובוס אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה Syda Productions/ Shutterstock.com

מחפשים עבודה? אגד מציעה הכשרה מלאה על חשבונה לתושבי ראשון לציון והסביבה

אגד פותחת קורסים לנהגים חדשים, עם משכורת מהיום הראשון ללימודים ומימון מלא של עלות ההכשרה

פורסם בתאריך: 30.12.19 12:15

בשורה לתושבי ראשון לציון והסביבה: לראשונה בישראל אגד פותחת קורסים לנהגים חדשים, בהם תשלם משכורת מהיום הראשון ללימודים ותממן את מלוא עלות ההכשרה. הקורסים החדשים יתקיימו במכללת אגד חולון והנהגים שיוכשרו ינהגו בקווי האוטובוס באזור ראשון לציון והסביבה.

באגד מעריכים כי במהלך החדשני יצטרפו מאות נהגים עד לסוף שנת 2020. "היתרון הוא שאם עד היום אדם שרצה לעבור תהליך הכשרה נאלץ להוציא סכום כסף גדול מכיסו ובמקביל להמשיך לעבוד במקום עבודתו הנוכחי, כיום אגד מעניקה ביטחון לחניכים החדשים אשר יוכלו להצטרף לקורס ללא דאגה לצד הכלכלי ולהתרכז אך ורק בלימודי הנהיגה", כך נמסר מהחברה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


היוזמה היא בעקבות המחסור בנהגים. לצורך כך יוצאת החברה במהלך שבמסגרתו לראשונה בישראל היא תציע מסלול הכשרה לנהגים חדשים, ובו היא תישא בכל עלויות הקורס ותשלם לחניכי המכללות משכורת כבר מהיום הראשון של תקופת ההכשרה.

 

על פי דוח מבקר המדינה האחרון, בענף התחבורה הציבורית בישראל חסרים כ-3,000 נהגי אוטובוס. לא זו בלבד, תקופת הזמן אשר נדרשת בכדי לקבל רישיון נהיגה לאוטובוס ארוכה בהרבה ביחס למקובל במדינות אחרות ונעה בין שישה חודשים לשנה, לעומת ארבעה חודשים בממוצע בעולם.

התוכנית החדשה נעשית בתיאום עם משרד התחבורה ולמעשה תסייע להוציא לפועל את מדיניות המשרד להגדלת מספר הנהגים בתחום התחבורה הציבורית. הבשורה הגדולה לתושבי ראשון וערי והסביבה היא העובדה שהקורסים יתקיימו במכללת אגד בחולון, והנהגים שיעברו את ההכשרה ינהגו בקווי האוטובוס באזור.

כמו כן, החניכים יוכלו להקדיש את כל זמנם להכשרה וכך ילמדו ב"מסלול מהיר", שבמסגרתו יעברו הכנה למבחן העיוני תוך חמישה שבועות ולימודים מעשיים מרוכזים בתקופה של כשמונה שבועות. סך הכל תהליך ההכשרה צפוי להימשך כשלושה חודשים וחצי.

אמיר חלבי, ראש תחום המכללות באגד: "המהלך החדש מסיר חסמים ויפתח את הדרך עבור תושבי חולון, בת ים, ראשון לציון והסביבה שרוצים לעשות הסבה מקצועית לנהגים, או לעובדים צעירים שרוצים להתחיל את דרכם כנהגים אך נרתעים ממורכבות ואורך תהליך ההכשרה, כמו גם מהעלויות הכבדות הכרוכות במימושו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר