צילום: בימת החדשות

בעלי העסקים בחוף שרדו את מזג האוויר: "נערכנו לסופה כמו לקרב"

בעלי העסקים מימנו מכיסם את ההיערכות לקראת הגשמים רבים והרוחות העזות בסוף השבוע האחרון

פורסם בתאריך: 29.12.19 17:14

בעקבות היערכות מוקדמת הצליחו בעלי העסקים שעל רצועת החוף בראשון לציון לעבור את מזג האוויר הסוער, שלווה בגשמים רבים ורוחות עזות, ללא נזקים.

מזג האוויר החורפי שהתחל ביום רביעי האחרון ונמשך עד אתמול (שבת), היה מלווה בסופות גשמים, רוחות עזות, הצפות ועצים שנעקרו ממקומם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בבעלי העסקים בחוף הים בראשון לציון נערכו מראש, לאחר שבשנים האחרונות נגרמו נזקים כבדים לבתי הקפה ולמסעדות שעל רצועת החוף. לפני שנתיים, למשל, בעקבות מזג האוויר קרסו שבע סככות צל, שלושה עמודי תאורה וגם מערכת החשמל והכריזה ניזוקו.

אלא שהשנה במסעדות ובבתי הקפה נערכו לחורף. רונן ביטון, מבעלי המסעדות ארבע על ארבע והחוף הדרומי שצמוד לחניית הנכים, דאג גם השנה, זו השנה החמישית, לטרקטור שיצור סוללת חול בין הים למסעדות, בעלות של כ-2,000 שקל.

"בכל שנה ביוזמתי ובאישור מנהל החוף אלי שוורץ, אני מביא טרקטור ויוצר מין  סוללה שמונעת מהגלים הגדולים להגיע לעסק שלי", אומר ביטון, "לצערי, אם אני לא נערך לפני – אני סופג נזקים קשים מאוד".

"ביום חמישי דאגתי להביא את הטרקטור שאסף חול ויצר מעין גבעה, זה עוזר למספר ימים עד שהסערה עוברת", מוסיף ביטון, "ידוע לי שבעיריית תל אביב העירייה דואגת לכך, אבל כאן, בראשון לציון אני עושה זאת באופן פרטי כבר חמש שנים. למזלנו השנה הסערה עברה יחסית בשקט, אומנם שלטים נפלו, שבילים התעקמו ועפו כמה שלטים אבל לא היה נזק חמור כמו בשנים קודמות. נערכנו לסופה כמו לקרב. בעלי העסקים סופגים לרוב מכות חזקות בעקבות נזקי מזג האוויר".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "רשות עירונית לא יכולה לממן עסקים פרטיים, אושר להם באופן חריג להכניס טרקטור לביצוע העבודות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר