חלוקת מים לקשישים בדיור מוגן

נס המים: כ-200 קשישים נותרו ללא מים. למזלם, היה מי שהתגייס לעזרה

הקשישים בדיור מוגן בראשון לציון נותרו ללא מים, בעקבות תקלה במאגר המים שנמצא בגג המבנה: "הבניין הסריח מחדרי השירותים"

פורסם בתאריך: 26.12.19 17:31

מעל ל-200 קשישים בדיור מוגן בראשון לציון נותרו השבוע ללא מים, בשל תקלה במאגר המים שנמצא בגג המבנה. חדרי השירותים החלו להסריח את הבניין והקשישים הסיעודיים היו חסרי אונים. למזלם, העירייה התגייסה לעזרה ושלחה ברזים ניידים עד לתיקון התקלה.

מדובר בדיור מוגן השוכן ברחוב הרצוג במרכז העיר, בו מתגוררים מעל ל-200 קשישים, ניצולי שואה ונכים, המשלמים שכ"ד יחד עם השתתפות המדינה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדברי הדיירים במקום, בשל תקלה במאגר המים הישן שנמצא על הגג, החלה נזילה מהגג אל הקומה מתחת והמים חדרו למסדרונות ולחדרים. הדיירים טוענים כי מדובר במאגר מים ישן שלא טופל במשך כ-13 שנה. עקב התקלה, חברת האחזקה במקום נאלצה לסגור את המים במבנה. ההודעה על כך נמסרה לדיירים מיד עם סגירת הברזים ללא אפשרות להתכונן מראש.

"אמא שלי נשארה בלי מים מאתמול בצהרים", סיפרה מריאנה ויסמן, בתה של אחת הדיירות במקום. "היא בת 83, ניצולת שואה ומטופלת סיעודית. הבוקר התקשרתי להודיע לה שהמטפלת מתעכבת ולפתע היא פרצה בבכי – ואמא שלי לא אדם שבוכה הרבה.

"היא סיפרה לי שאין להם מים במקום ושהבניין התחיל להסריח. איך סוגרים מים לאנשים מבוגרים מעל גיל 80 ועוד לכל כך הרבה שעות?" תוהה מריאנה בכעס. "מה מצפים מקשישים נכים לעשות בלי מים? חדרי השירותים מסריחים, וזה פשוט מצער".

לטענתה, היא פנתה למנהלת המקום וזו ענתה כי אולי רק למחרת בצהריים יצליחו לתקן את זה. "זו ממש התעללות באנשים", אומרת ויסמן. "כשמנהלת הבניין אומרת – 'תעשי מה שנראה לך', זה לא תקין בעיני. תמיד אפשר למצוא פתרון".

ויסמן פנתה לעירייה, וגוללה בפני סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי, את מצוקת הדיירים. בביצקי מיד נרתם לעזרה ולמקום נשלחו מיד ברזי מים ניידים מחברת מניב כדי לספק לקשישים מים עד לתיקון התקלה. "הייתי עם דמעות בעיניים", מספרת מריאנה. "אנשים נכים בכיסאות גלגלים לא צריכים להישאר יממה שלמה בלי מים. בלי ההתערבות של מקסים הם יכלו להישאר בלי מים עוד הרבה זמן".

מסגן ראש העירייה מקסים בביצקי נמסר בתגובה: "אני מודה לחברת מניב ולמנכ"לית סאלי על הטיפול המהיר והמסור. שמחתי לעזור לאנשים אלה, צריך לזכור שהם בגיל השלישי, לכולנו יש הורים בגיל הזה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר