צילום: באדיבות חברה קדישא

קומה חדשה בבית העלמין "גני אסתר" תאפשר לכוהנים לבקר את יקיריהם

חברה קדישא ראשון לציון פתחה את "קומה אפס" שמהווה שלב נוסף בהרחבת ובניית בית העלמין "גני אסתר" בעיר. מנכ"ל חברה קדישא בעיר: "התוכנית היא לבנות כ-20 אלף קברים בראשון לציון במהלך העשור הקרוב"

פורסם בתאריך: 29.12.19 12:35

בית העלמין "גני אסתר" בראשון לציון עומד בפני הרחבה משמעותית. כיום בית העלמין מורכב מקומה מינוס 1, המשתרעת על פני 16 דונם ובה יש כ-4,000 קברים. בקבורה זו משולבת גם קבורת סנהדרין (בקומות).


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על השטח של "קומה אפס", הנמצא מעל ומשתרע אף הוא על 16 דונם, יש כיום 300 קברים. בשבוע שעבר הסתיים שלב בבניית קומה אפס עם היצע למאות קברים. מה שמיוחד בקומה זו הוא מתן מענה לקהל הכוהנים בראשון לציון והסביבה. בן למשפחת כוהנים יכול לבקר בבית העלמין רק בתנאים מסוימים, והתכנון החדש בראשון לציון מאפשר זאת.

ישראל הורוביץ, מנכ"ל חברה קדישא ראשון לציון, הסביר כי השלב שנחנך נותן אפשרות לכוהנים לבקר את יקיריהם: "לכוהנים יש בעיה מאחר ואינם יכולים, לפי ההלכה, להיכנס לבית העלמין אם הקברים אינם מרוחקים מהם לפחות שני מטרים. גם אם יש תקרה מעל לקברים, הם אינם יכולים לעשות זאת".

כחלק ממתן מענה לציבור הכוהנים, יצרו בבית העלמין בקומה החדשה שביל מיוחד שלא תוכנן במקור, שמאפשר כניסה לכוהנים היישר אל החלקות שנמצאות תחת כיפת השמיים. שביל זה צמוד לגבול עם בית העלמין האזרחי. השלב העתידי של התפתחות המפלסים בבית העלמין בראשון לציון יכלול קומה נוספת ולדברי הורביץ התכנית היא לבנות 20 אלף קברים במהלך העשור הקרוב.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר