בין בוגרי קורס מפעילי כלי טיס מאוישים: סגן י', תושבת ראשון לציון

מחזור 34 של קורס מפעילי כלי טיס מאוישים מרחוק בצה"ל הגיע לסיומו, ובין מסיימי הקורס היוקרתי נמנית גם תושבת העיר בת 24

פורסם בתאריך: 25.12.19 18:06

מחזור 34 של קורס מפעילי כלי טיס מאוישים מרחוק בצה"ל הגיע לסיומו, ובין מסיימי הקורס נמנית גם סגן י', תושבת ראשון לציון בת 24, שלמדה ב"גימנסיה הראלית" במגמת ספורט ומדעים והרחיבה את מגמות כימיה ומחשבים. מדובר באחת מבין שלוש חיילות בלבד שסיימו את הקורס, בנוסף ל-24 חיילים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לקורס מגיעים מצטיינים ממערך חיל האוויר וכלל צה"ל, יוצאי יחידת "זיק" בתותחנים וקצינים מצטיינים מיחידות עם רקע אווירי. ההכשרה, בבסיס פלמחים, הינה בת חצי שנה ובסופה מקבלים את סיכות המפעיל ומשובצים בבסיסי חיל האוויר השונים.

סגן י': "למדתי בכיתה ספורט מדעית ותמיד שאפתי למצוינות ברמה האישית, כי רציתי להגיע למקומות הכי גבוהים. היה כמובן גם את העניין החברתי, כי היינו הישגיים כולנו בכיתה, ועובדה לכך היא שהחברים שלי נמצאים בתפקידים משמעותיים בצבא. גם המורים דחפו לכך וכל מערכת החינוך בגימנסיה".

י' התגייסה בפברואר 2014 לתפקיד פקחית טיסה. היא שירתה במגדל הפיקוח בבסיס רמון, יצאה לקצונה וחזרה לרמון. בין היתר הייתה מפקדת מגדל הפיקוח שנה ועשרה חודשים, ובעקבות ההתרשמות מתפקודה ומדמותה הציעו לה להיכנס לקורס מפעילי כטמ"ם, כחלק מתוכנית קצינים מצטיינים.

"בכל מקום כשאני מציגה את עצמי בצבא השאלות הן מה השם שלך, בת כמה את ומאיזו עיר", היא מוסיפה, "זה בהחלט נותן כבוד, כי אני נמצאת בחברה שהרבה הגיעו ממושבים וקיבוצים. לא הרבה מגיעים מהעיר ויש כאן אמירה שגם מחברה עירונית יכולים להגיע למקומות גבוהים".

את מרגישה שלבנות יש הזדמנות שווה בקורס הזה?

"כן, לקורס לא מתגייסים דרך המנילה, אלא יש שלוש דרכים להגיע אליו: דרך הדחה מקורס טיס, דרך קצינים מצטיינים, או דרך חיל תותחנים. אני הגעתי דרך קצינים מצטיינים. מכיוון שבקורס טיס בנות עדין לא משוות לבנים אז יש פחות באופן אוטומטי, אבל אין קשר ליכולת".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר