צילום: מני דקל

מנהלת חדשה למוזיאון ההיסטורי בראשון לציון: חברת מועצה מרחובות

ד"ר רוני באום-בנאי שנבחרה לתפקיד מנהלת המוזיאון, שימשה בעשור האחרון כמרצה ומנהלת במדרשה לחקר חיבת ציון - בית זרובבל ושולמית חביב

פורסם בתאריך: 24.12.19 10:55

רוני באום-בנאי, ד"ר להיסטוריה בהכשרתה שמשמשת כחברת מועצה ברחובות, נבחרה לתפקיד מנהלת המוזיאון ההיסטורי של ראשון לציון. היא מחליפה את נאוה קסלר ששימשה מנהלת המוזיאון במשך שמונה שנים, וצפויה להיכנס לתפקידה בחודש ינואר הקרוב.

לפני שנבחרה במכרז לניהול המוזיאון, היא שימשה בעשור האחרון כמרצה ומנהלת במדרשה לחקר חיבת ציון – בית זרובבל ושולמית חביב. בעבר שימשה כחוקרת מטעם קרן פוזן, קרן ליהדות כתרבות יהודית של אוניברסיטת תל אביב. בנוסף, הובילה פיתוח תוכניות חינוכיות ביד ויצמן – הגנזך שבו שמורים כל כתביו של ד"ר חיים ויצמן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עם בחירתה לתפקיד מסרה באום-בנאי: "בעידן שבו אנו חיים, ביקור מיטבי במוזיאון מחייב יצירת אווירה של חוויה והשראה. יחד עם הצוות הנפלא של המוזיאון נמשיך לשמר ולטפח את המורשת ההיסטורית של העיר תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בכדי לייצר חוויה מוזיאונית איכותית ומהנה למבקרים. אני מודה על הבחירה והבעת האמון ומבטיחה לא לאכזב".

חברת המועצה ומחזיקת תיק מוזיאונים, ד"ר ענת ליבוביץ', מסרה: "לד"ר רוני באום ניסיון עשיר וידע רב בתחום האומנות וההיסטוריה. באמתחתה תכניות רבות מגוונות ומעשירות עבור תושבי העיר והמדינה".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר