שער חשמלי

מאבק על החניה בשכונה: אחרי השער החשמלי הוצב גם שלט

תושבי שכונת רמז שבמערב הישן בראשון לציון טוענים כי מצוקת החניה רק הולכת וגוברת, בעקבות השער החשמלי שתוחם שטח פרטי של בניין אחד

פורסם בתאריך: 19.12.19 17:08

תושבי שכונת רמז שבמערב הישן בראשון לציון, שממילא סובלים ממצוקת חניה גילו להפתעתם שבבניין נוסף הוחלט לסוגר את החניה. התושבים זועמים ובעירייה מבטיחים: הנושא ייבדק.

לפני כחודשים פורסם כאן ב"השקמה ראשון ציון", על הצבתו של שער חשמלי שנסגר ברחוב יצחק שדה 10. לטענתם המצוקה רק הולכת וגוברת בעקבות הפיכת החניה ברחוב יצחק שדה 2 לשטח פרטי של בניין אחד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדברי התושבים, אין להם מקום להחנות את רכבם בסיום יום העבודה: "לאחר הדיון על השער שנסגר ברחוב יצחק שדה 10, אשר חוסם את הגישה לרחוב ובכך הפך למעין שטח פרטי עבור מספר מצומצם של בניינים, לא רק שלא קיבלנו תשובות, אלא החניה ברחוב יצחק שדה 2 הפכה לשטח פרטי של בניין אחד".

אורלי שיה, תושבת השכונה, מספרת: "מצוקת החניה כאן היא לא הגיונית ודברים נראים לא כשרים. לבניין ברחוב יצחק שדה יש חניה תת קרקעית, אבל הדבר המוזר הוא שהם סיפחו לעצמם גם את החניה במפרץ שמחוץ לבניין, בסמוך למדרכה, עליו יש שלט שכתוב חניה לתושבי הבניין".

"השלט הוא לא כמו של העירייה שמתייחס לאזור או לשעות, אלא נראה שלט שהציבו הדיירים",היא ממשיכה, "הרבה אנשים כאן רוצים לדעת על סמך מה סוגרים כאן אזור שלם לטובת כ-10 חניות. יש כאן נהג מיניבוס שחונה ומשהו נראה לא כשר. אנחנו דורשים לראות האם החניה בטאבו של הבניין או שהיא סופחה ללא אישורים".

ניר, שכן נוסף שגר ביצחק שדה, מספר כי השכונה הפכה לבלתי אפשרית מבחינת חניה: "חייבים למצוא פתרון. מצד אחד בנו לנו שער, מצד שני החניה במפרץ מסופחת לבניין מסוים, ויש עוד חניה פרטית שסמוכה לספריה העירונית שהיא מוגדרת כשטח פרטי. אני שואל מה נשאר עבור תושבי השכונה? למה מחכים, שאנשים יריבו על חניה בלילה? שתהיה תקרית לא נעימה? כי זה מה שיקרה בסוף. המצב בלתי אפשרי".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מדובר בחלקה פרטית בה תקן החניה על פי היתר בנייה. בכל מקרה, כל הנושא נמצא בבדיקה"

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מר ארנונה

    זה לא מעניין אף אחד הצפיפות, העומס, חוסר חניה, העיקר לבנות ולבנות על עוד ועוד בניינים ישנים,
    ולהעמיס על כל האזורים הותיקים שגם ככה סבלו מחוסר חניה וצפיפות!
    בושה של תכנון ויחס לאזרחים משלמי מיסים!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר