צילום: SasaStock / shutterstock.com

נמצא פתרון לעיוור שנשאר מחוסר בית בגלל כלבת הנחייה

תושב ראשון לציון, עיוור מלידה המתנייד בעזרת כלבת נחיה, נאלץ לעזוב את בית הוריו ואת מקום עבודתו בגלל הכלבה

פורסם בתאריך: 17.12.19 12:00

תושב ראשון לציון, בן 32, עיוור מלידה המתנייד בעזרת כלבת נחייה, שהתגורר עד לאחרונה בבית הוריו, וחיפש מגורים ועבודה, קיבל סיוע מסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי, שהצליח למצוא לו מגורים בהוסטל משלב, ששם יקבל מגורים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדברי התושב הוא נאלץ בשבוע שעבר נאלץ לעזוב את ביתו, בעקבות מחלוקת עם הוריו שהודיעו לו כי הכלבה אינה יכולה להישאר בבית. "זאת לא הפעם הראשונה שיש מריבה סביב הכלבה", הוא מספר, "ההורים שלי טוענים שיש לה נשירה והשערות שלה פזורות בכל הבית. אבל הכלבה הזאת היא החיים שלי, העיניים שלי. אני בכלל לא קורא לה כלבה, כי בשבילי היא בן אדם. היא אצלי כבר תשע שנים וחצי והפכה להיות חלק בלתי נפרד ממני. בחיים לא אוותר עליה".

תושבים שראו אותו ישן ברחוב, מיהרו לדווח על כך למחלקת הרווחה בעיריית ראשון לציון. ניידת פיקוח עירוני שנשלחה למקום, אספה את העיוור ואת כלבתו והעבירה אותו למרכז לדיירי הרחוב בעיר, שם חיכתה לו מיטה וארוחה חמה.

 

למחרת בבוקר התקיימה פגישה בין חסר הבית לבין עובדת סוציאלית בלשכת סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה מוטי עג'מי. "חיפשנו עבורו מסגרת דיור מתאימה, שתסכים לקלוט אותו יחד עם כלבתו, והיום התבשרנו כי נמצא עבורו הוסטל שמתאים לצרכיו", אמר עג'מי ומוסיף כי במסגרת ההוסטל הוא ישתלב גם במקום תעסוקה.

"בעבר עבדתי במספר חברות טלמרקטינג ומכירות, הבעיה היחידה הייתה שהייתי צריך לבוא תמיד יחד עם הכלבה, ולא בכל מקומות העבודה הסכימו להכניס כלב למשרד", מסכם האיש.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר