חנוכה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: Shutterstock.com / ChameleonsEye

יותר מ-200 בניינים נרשמו לפרויקט "הבניין המדליק" בחנוכה

במסגרת הפרויקט המזמין לחגוג את החנוכה יחד עם השכנים, העירייה תחלק ערכות הכוללות נרות, סופגניות ושירונים

פורסם בתאריך: 16.12.19 11:31

יותר  מ-200 בניינים נרשמו לפרויקט "הבניין המדליק" שיתקיים גם השנה בסימן שכנות טובה וערבות הדדית בין תושבי ראשון לציון. הפרויקט שצובר תאוצה מדי שנה, מזמין את התושבים לחגוג את חג החנוכה יחד עם השכנים בבניין בו הם מתגוררים, ולארח אורחים נוספים להדלקת נרות.

עיריית ראשון לציון ומינהל הקהילה בעירייה חוזרים גם השנה עם פרויקט "הבניין המדליק". מדי יום במהלך חג החנוכה יתקיימו עשרות אירועים ברחבי העיר שמטרתם קירוב לבבות והידוק קשרי הקהילה. לצורך כך, העירייה תחלק יותר מ-100 ערכות הכוללות נרות, סופגניות ושירונים, ואיש שילת (שירות לתושב) יסייע לארגון האירוע.

הפרויקט שצובר תאוצה מדי שנה, מזמין את התושבים לחגוג את חג החנוכה יחד עם השכנים בבניין בו הם גרים ולארח אורחים נוספים להדלקת נרות, שירים, אכילת סופגניות ולביבות. השנה גם ניתן לתעד בסרטון את החגיגה המשותפת ולהעלות אותו לדף הפייסבוק העירוני.

למעלה מ-200 בניינים בראשון לציון כבר נרשמו לפרויקט, ובזכות כך אלפי תושבים יזכו להדליק נרות ולחגוג את החג באווירה חגיגית בסימן של שכנות טובה וערבות הדדית.

פרויקט "הבניין המדליק" היינו חלק ממערך קהילתי רחב הנמצא תחת מנהל הקהילה בעיריית ראשון לציון. בימים אלה, מנהל קהילה חובק בתוכו גם את השרות לתושב ומאמין שכחלק מתפיסת עולמו השירות לתושב כולל בתוכו צרכים ושירותים נוספים כמו פעילויות חברתיות וקהילתיות. צוותי השרות לתושב בעיריית ראשון לציון גויסו במסגרת עבודתם ללוות את הבניינים והתושבים בעיר על מנת לעזור בארגון אירועים קהילתיים אלו.

 

ראש העירייה רז קינסטליך: "אני גאה מאוד לקדם את פרויקט 'הבניין המדליק' גם השנה. אלפי תושבים ברחבי העיר יזכו להדליק נרות ולחגוג את החג יחד שכניהם ובכך יקרינו אור גדול כמצוות חג החנוכה. ראשון לציון מקדמת במהלך כל ימות השנה ערכים של ערבות הדדית ועזרה לזולת בין בני אדם, ערכים שבאים לידי ביטוי גם בחג האור".

המשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק קהילה, אפרת אברמוביץ: "מאז כניסתי לתפקיד כמחזיקת תיק קהילה, פרויקט "הבניין המדליק" תופס תאוצה כשהמטרה היא ליצור קהילה של ערבות הדדית בין התושבים בעיר. בנוסף, מיזם "הבניין המדליק" הוא פרויקט ראשון מבין רבים ליצירת חווית שכנות אמיתית".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר