מצטערים, שוב שינויים בהסדרי החניה באותו הרחוב שבאזור התעשייה

תושבים בדרך המכבים שנאלצים לשלם עבור חניה מתחת לבית, לא מבינים מדוע שוב שונו הסדרי החניה, בפרט לאחר המשאל שנערך ובעקבותיו הורשו לחנות ללא הגבלה

פורסם בתאריך: 11.12.19 12:51

"שוב שינו את השלט ואת הסדרי החניה ואנחנו, תושבי העיר, שוב נאלצים לשלם יותר", כך מתלוננים תושבים המתגוררים ברחוב דרך המכבים שבאזור התעשייה הישן בראשון לציון, לאחר שגילו כי פעם נוספת שונו הסדרי החניה באזור.

לטענת התושבים לפני כחצי שנה, בעקבות משאל תושבים, החליט ראש העירייה, רז קינסטליך, כי החניה באזור תוגבל לשעתיים למי שאינו תושב ראשון לציון, כאשר תושבי העיר יוכלו לחנות בה ללא תשלום במהלך כל שעות היום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"זה היה חלק מההבטחות של ראש העירייה, והוא באמת עמד בהבטחה הזאת", מספר תושב הרחוב, "הייתה חנייה חינם לתושבי העיר וזה עבד נהדר. מדובר באזור מאוד גדול שבו אין מקומות חניה בכלל. הפתרון שמצאה העירייה היה מצוין, בפרט לתושבים שכל הזמן קיבלו דוחות, רק משום שרצו לחנות ליד הבית בסיום יום העבודה".

אבל השבוע גילו התושבים שהסדרי החניה שונו. שלט שהוצב ברחוב בישר להם כי החניה מוגבלת וכי גם תושבי העיר נאלצים לשלם עבורה. "אני באמת לא מבין את זה, ראש העירייה הרי החליט על שיתוף התושבים, הוא ערך סקר בנושא ובגלל שהתושבים סובלים, הוחלט לשנות את הסדרי החניה. לא ברור לנו מדוע המצב חזר לקדמותו. הרי תושבים לא מפסיקים לקבל כאן דוחות. אני ותושבים נוספים מוצאים את עצמנו נאלצים להזיז את הרכבים כל הזמן. כל שעתיים אני יוצא מהבית כדי להזיז את הרכב".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מדובר על הגבלת חנייה רק בדרך המכבים ולא בשאר הרחובות לאור בקשת התושבים. זאת לאחר שנערכה בדיקה מעמיקה במקום, ולאחר שבעלי העסקים והתושבים הלינו על מצוקת החנייה, עקב תפיסת החניות לאורך כל היום על ידי עובדים המועסקים באזור, דבר שמונע מהלקוחות להגיע לעסקים הפרוסים בדרך המכבים. הגבלת החניה לשעתיים הינה הוגנת ומייצרת תחלופת חנייה סדירה ברחוב זה לטובת כלל התושבים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר