הסתכלו על התמונה: נהג אוטובוס הגיב בתנועות מגונות לנוסעים

בני זוג מראשון לציון שהמתינו לקו אוטובוס, טוענים כי לא עצר ולאחר שצעקו לעבר הנהג הוא הגיב בקללות ותנועות מגונות. אגד: "הנהג יוזמן לבירור משמעתי נוקב"

פורסם בתאריך: 11.12.19 10:18

תושבת ראשון לציון, שמדי יום עושה את דרכה לעבודה באמצעות התחבורה הציבורית, נתקלה בראשית השבוע בהתנהגות מאוד חריגה מצד נהג האוטובוס. לטענתה, ביום ראשון, בשעות הצהריים, היא המתינה יחד עם בן זוגה בתחנת האוטובוס לקו 75 של "אגד", בסמוך לקניון הזהב. האוטובוס הגיע אך חלף על פניהם מבלי לעצור בתחנה.

לדבריה, נהג האוטובוס לא עצר אף שהיה כמעט ריק מנוסעים. בני הזוג החלו לרוץ אחר האוטובוס, ולקרוא לנהג לפתוח את הדלת. אבל הוא המשיך לנסוע ואף החל לקלל אותם בליווי תנועות מגונות. השניים הספיקו לצלם את הנהג (כפי שמופיע בתמונה).

"עמדנו בתחנה, וכשהאוטובוס הגיע אלינו, הנהג האט, אבל המשיך לנסוע עד שנעצר ברמזור אדום בצומת הסמוך לתחנה", היא מתארת. "אני ובן זוגי רצנו אל האוטובוס בניסיון אחרון, כדי לתפוס את תשומת ליבו, וביקשנו ממנו לפתוח את הדלתות. ראינו שהאוטובוס היה כמעט ריק אז לא הבנו מדוע לא עצר, אבל הנהג בתגובה צעק משהו והתחיל לנסוע לאט.

"בן זוגי צעק לו שוב שיפתח בבקשה את הדלת, אבל אז הנהג פתח בשטף של קללות ותנועות ידיים, וכמעט הדף את בן הזוג שלי. התנהגות נוראית, פשוט בושה".

לטענתה,  זו לא הפעם הראשונה שאוטובוסים חולפים ולא עוצרים בתחנות העצירה שלהם, בעוד אנשים, בעיקר מבוגרים שמתניידים רק בתחבורה ציבורית, נאלצים לרוץ אחרי האוטובוסים ולהתחנן לנהגים שיעצרו. כעת, לאחר מה שחוותה אתמול יחד עם בן זוגה היא מתארת כ"חוויה משפילה ומבזה".

מחברת אגד נמסר בתגובה: "לאחר בדיקה מקיפה, עולה כי הנהג עצר בתחנה ולאחר שכבר יצא ממנה ונעמד ברמזור, ניגשו אליו הזוג ודרשו שיפתח את הדלת. הנהג פעל על פי החוק, אשר אוסר להעלות נוסעים באמצע הכביש, וסרב להעלותם. בתגובה, זוג הנוסעים החל לדפוק בחוזקה ובעצבנות על האוטובוס בצורה שגרמה לנהג לחוש מאוים".

"בשלב זה איבד הנהג את סבלנותו וסימן לעברם לזוז ואף ביצע תנועה מגונה באצבעו. הנהג מודע לכך שמדובר בהתנהגות שאינה ראויה ואינה מקובלת ומביע על כך חרטה מעומק ליבו. עם זאת, חשוב להדגיש כי הנהלת אגד מגלה אפס סבלנות להתנהגות שכזו והנהג יוזמן לבירור משמעתי נוקב בשל התנועה המיותרת והמצערת הזו".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. 111

    לצערי זה לא פעם ראשונה שאוטובוסים חולפים על פני הנוסעים ולא עוצרים או גם שמצלצלים כדי לרדת גם לא עוצרים אני אישיתי על בשרי חוויתי זואת מספר פעמים

  2. אריקה

    אני הייתי שם וראיתי , הם לא עמדו בתחנה הם רצו לאוטובוס שלא היה כבר בתחנה וחסמו אותו וצילמו ממש חסמו את האוטובוס בגופם

  3. אלישע

    אגד ימצא תמיד סיבה למסיבה כדי להצדיק את הנהג. ולא רק אגד, גם החברות האחרות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר