העירייה עוברת לתשלומי ארנונה במיילים או SMS: הטבה למשלמים

אחרי שהפיילוט נוסה בהצלחה על עובדי העירייה, גם התושבים יוכלו לשלם באמצעות השירות המקוון

פורסם בתאריך: 9.12.19 13:31

כחודש לאחר שהפיילוט נוסה בהצלחה, עיריית ראשון לציון פותחת בפני כל התושבים את האפשרות לשלם ארנונה באמצעות מייל או בהודעת SMS. כדי לעודד את תושבים, העירייה אף יצאה במבצע: 50 אחוז הנחה לזוג כרטיסים למוזאון אגם.

לפני כחודש יצאה עיריית ראשון לציון בפיילוט ראשוני לעובדי העירייה של תשלום ארנונה מקוון. זאת במטרה לדאוג לסביבה ירוקה יותר ללא חשבונות מנייר, בהמשך למגמה בעיר שבמסגרתה הוחלפו הכלים החד פעמיים בצהרונים לרב פעמיים, וחולקו בקבוקי שתייה לשימוש רב פעמי לתלמיד בית ספר – יוזמה שעוררה בינתיים מחלוקת עד כדי קריאות להתפטרות, כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כעת קוראת העירייה לתושבים לעבור לתשלום ארנונה מקוון, ובנוסף הרחיבה את השירות גם לתשלומי מים. כדי לעודד את התושבים תוענק לתושבים הטבה חד פעמית: 50 אחוזי הנחה לזוג כרטיסים למוזאון אגם. ההטבה תהיה תקפה לשנת 2020 בלבד עם הצגת חשבון הארנונה הראשון שיתקבל במייל.

חשבונות המים והארנונה מתווספים לשורה של שירותים מקוונים באתר העירייה, ביניהם תיק מידע תכנוני לחלקה, תיק מידע להיתר, בקשה לקבלת מידע ובקשה לכריתה או העתקת עץ. כמו כן, פועלים בימים אלה בעירייה לסריקת אלף תיקי מסמכים בעירייה, כאשר המטרה לעבור למערכות דיגיטליות לניהול מסמכים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "מאז כניסתי לתפקיד חרטתי על דגלי את קידום הנושא הסביבתי. אני מאמין שהשינוי מתחיל בדוגמה אישית שלנו כעירייה. אני מזמין את העובדים וכמובן גם את תושבי העיר להצטרף לשירות נוח, מהיר וידידותי לסביבה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר