צפו: כך נאלצים הילדים לשחק בגינת הציבורית החשוכה כבר בשעות אחר הצהריים

עם שעון החורף, ובהיעדר תאורה, כבר בשעות אחר הצהריים יורדת החשכה על גינת המשחקים. התושבים מזהירים: "הילדים עלולים להיפצע". כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 4.12.19 14:05

אחרי מספר חודשים ללא תאונה, נאלצים ההורים והילדים בגינת המשחקים בראשון לציון להסתפק בתאורה חלשה ולבלות כמעט בעלטה מוחלטת.

"זה מסכן את הילדים שעלולים להיפצע ואנחנו יודעים שאצלנו זה לא המקום היחיד שבו אנחנו סובלים מחשכה", כך אומרת תושבת ראשון לציון, שנוהגת לבלות עם נכדה בגינה ללא תאורה בשכונת קרית גנים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הגינה הציבורית שברחוב ההרדוף בשכונת קריית ראשון, היא הגינה המרכזית שאליה מתאספים תושבים רבים בשעות אחר הצהריים. אלא שכבר בשעה 17:00 החשכה יורדת גם על הגינה, בהיעדר תאורה.

לטענת התושבים בחודשים האחרונים התאורה בגינה לא פעלה כלל, והיא תוקנה רק באופן חלקי והוצבה התאורה חלשה שאינה מצליחה להאיר את המקום.

"אני מגיע עם הבן שלי בן השנתיים לטיול ערב, ובמים אלה, עם שעון החורף כאשר מחשיך כבר בשעות אחר הצהריים, יש חושך גמור בגינה", מספר תושב השכונה, "האור עמום והתאורה שהוצבה אינה נותנת מענה לגודל של הגינה. צריך להציב תאורה הרבה יותר עוצמתית. זה פשוט מסכן את כל מי שנמצא במקום".

כך נראית הגינה בשעה 17:00:

 

תושבת נוספת בשכונה מוסיפה: "בחודשים האחרונים לא היה בכלל אור בגינה. לאחר התערבות של ועד השכונה מול העירייה, קיבלנו את ההסבר שזו תקלה של חברת חשמל. לשמחתנו, ממש בימים האחרונים התקלה סודרה אבל המקום עדין מאוד חשוך. מאוד בעייתי לשלוח ילדים לשחק בגינה בחושך כזה בין אם הם מלווים בהורים או אם הם משחקים לבד".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "נבחן את הפנייה. בכל מקרה בשנה הבאה צפויה החלפת התאורה בכל הגינות הציבוריות לתאורת לד חסכונית עם עוצמת אור גבוהה יותר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מזעזעע אני גרה בבת ים אין לנו כזה דבר ובראשון גרוע פי 2 ואני עוד רוצה לעבור לראשון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר