צילום: Alexey Lysenko / shutterstock.com
צילום: Alexey Lysenko / shutterstock.com

כנס לבעלי עסקים בתחום המזון והמשקאות: יחוזקו הדרישות ונהלים המחמירים בתחום

מחזק תיק רישוי עסקים מתכוון לרכז את כל הגורמים הרלוונטיים כדי לחזק ולהבהיר את הדרישות בתחום ולזרז הליך של קבלת רישיונות ואישורים

פורסם בתאריך: 4.12.19 13:04

המשנה לראש עיריית ראשון לציון ומחזיק תיק רישוי וקידום עסקים, ד"ר אפי משה, כי ייערך בעיר כנס לבעלי אולמות אירועים, מסעדות, בתי קפה, פאבים ועסקים בתחום המזון והמשקאות.

הכנס יתקיים ביום שני הקרוב, 9 בדצמבר, בבית העם, במטרה לחזק ולהגביר את המודעות לנהלים ולדרישות המחמירות בתחום המזון. "אנו רואים את בריאות הציבור כמטרה ראשונה, בעיקר כשהדבר מתיישב עם האינטרס הברור של בעלי העסקים", אומר ד"ר משה,  "בכנס יבהירו נציגי משרד הבריאות, הווטרינריה העירונית ומינהל רישוי עסקים את דרישותיהם מעסקי ממכר המזון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כמו כן, לדבר ד"ר משה בכנס יובאו החדשות בתחום. כך, למשל, מתכוון ד"ר משה לבשר לבעלי העסקים כי התקבלה החלטה לפיה אחת בחודש או חודשיים, ירוכזו יחד כל הגורמים הרלוונטיים בבניין העירייה, כדי לדון בבקשות שונות מצד בעלי עסקים, לרבות מתן רישיון עסק ושאר אישורים נדרשים. זאת, כדי לוודא שהפעילות תעשה בהתאם לתקנות ולנהלים המחייבים.

אפי משה. צילום: יח"צ

אפי משה. צילום: יח"צ

בינתיים, ערך ד"ר משה לאחרונה, יחד עם מנהל אגף רישוי עסקים וסגניתו, מספר מפגשים עם גורמי הרישוי, בהם המשטרה, כיבוי האש, משרד הבריאות, ההנדסה, הווטרינר העירוני, נגישות ועוד.

המפגשים עסקו בנושא הסיוע לעסקים בכלל ועסקי המזון בפרט, בדרך לקבלת רישיון עסק. "אני קורא לכל בעלי עסקי המזון להגיע לכנס", אומר ד"ר משה, "אנו מבטיחים לעמוד לצד העסקים בעיר, רק אם יואילו גם הם ויקדישו מעט זמן למטרה המשותפת החשובה כל כך לכולנו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר