תושבים מתלוננים: מבחני הנהיגה מתקיימים בסמוך לבתי ספר ומסכנים ילדים

תושבים מראשון לציון, הורים לילדים, קוראים להעביר את המשרד של מורי הנהיגה מחשש לפגיעה. בעירייה מסבירים: "הטסטים מתחילים לאחר תחילת שעת הלימודים, כך שלא קיים כל עומס בדרך"

פורסם בתאריך: 28.11.19 12:13

תושבים חוששים: אתר למבחני נהיגה מעשיים פועל בלב השכונה. "אני לא מבין איך באזור של בתי ספר וגנים, בלב שכונה עם הרבה ילדים פועל סניף של משרד הרישוי, שממנו יוצאים טסטים מידי יום, מהשעה שבע בבוקר ועד שעות הצהריים", אומר אהרוני אהרון, המתגורר ברחוב המעיין שבו נמצא המשרד של מורי הנהיגה בעיר וממנו יוצאים התלמידים לשיעורי הנהיגה ולמבחנים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כשנתיים עבר משרד מורי הנהיגה לבית ספר המעיין שבשכונת כצנלסון, אהרוני הביע התנגדות ושלח מכתב למי ששימש באותו הזמן בתפקיד ראש העירייה, דב צור. בתגובה, מספר אהרוני, נמסר לו כי מדובר באתר זמני,  לאחר שהמקום הישן פונה למטרות בנייה, ובכוונת העירייה להעביר את האתר למקום חדש.

"שנתיים עברו מאז שפניתי לעירייה", מספר אהרוני, "אני באמת לא מצליח להבין מה ההיגיון בהפעלת סניף של משרד הרישוי בתוך בית ספר. האם לא נכון יותר שהוא יהיה באזור תעשייה? האם חסרים מקומות פנויים באזורי תעשייה? אני עובר בבקרים בשכונה ורואה את כמות הילדים שלומדים בכמה בתי ספר באזור. זה מסוכן".

לטענות של אהרוני מצרפים תושבים נוספים, בהם אם לתלמידה בחטיבת הביניים אחרון הבילויים. "החל משעות הבוקר יש באזור עומסי תנועה של מבחני נהיגה, ותנועת הרכבים לא נפסקת", היא טוענת, " מדובר באנשים לא מיומנים בנהיגה. זו סכנה ממשית, אני לא מבינה איך המקום פועל עד עכשיו ללא מפריע".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "הפרטים אינם מדויקים, הכניסה למשרד מורי הנהיגה היא מרחוב בן גוריון, ואילו הכניסה לחטיבה היא מרחוב הבריגדה. כמו כן, רחוב בן גוריון משולט באופן ברור, קיימות מראות פנורמיות באזורים בהם קיים חוסר בשדה ראייה. בנוסף, לאורך רחוב בן גוריון קיימות מצלמות מדרום לצפון ומצפון לדרום".

עוד נמסר כי "בחזית בית הספר לנהיגה ישנו מפרץ חנייה לרכב המורים ובהמשך מגרש חנייה לרכב המורים. הטסטים מתחילים לאחר תחילת שעת הלימודים, כך שלא קיים כל עומס בדרך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר