אף עין לא נותרה יבשה: שירין ואריה המתמודדים עם שיתוק מוחין נישאו בחתונה מרגשת I צפו:

"היו הרבה דמעות של שמחה והיה הרבה קושי בתהליך, אבל ברוך השם, הצלחנו", סיפרה אמה של הכלה המלווה את בני הזוג

פורסם בתאריך: 26.11.19 13:01

"חיתנתי עד כה ארבע ילדים מתוך חמישה, אבל האירוע של שירין ואריה היה שונה ומרגש. היו הרבה דמעות של שמחה והיה הרבה קושי בתהליך, אבל ברוך השם, הצלחנו", כך אומרת עליזה גד, לאחר נישואי בתה שירין לאריה גרובר, הסובלים שניהם משיתוק מוחין.

שירין בת ה-25 ואריה בן ה-36, נישאו בראשית השבוע באולמי קליספרה. זה היה אירוע מרגש במיוחד, ואף עין כמעט לא נשארה יבשה למראה הכלה והחתן, המתמודדים עם שיתוק מוחין מיום לידתם, ביום הגדול המאושר ביותר בחייהם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אריה, יתום משני הוריו, הכיר את שירין לפני שש שנים, דרך חברה משותפת. "בגלל שאריה בעלי יתום, דוד שלו ואשתו ליוו אותו לחופה. זה היה מאוד מרגש", מספרת שירין.

"ליוותי את שירין ואריה לאורך כל ההכנות לקראת האירוע", מספרת עליזה, "אריה עובד בעיריית הרצליה ושירין סיימה ללמוד הנהלת חשבונות והם עצמאים, אני זאת שהייתי צריכה להרים את כל החתונה. אריה הוא הבן שלי לכל דבר, כך אני מרגישה".

"אני מאחלת לבת שלי ובעלה חיים מאושרים, אני גאה בעצמי שהרמתי את החתונה לבד ואת החינה. היחידים שעזרו לי הם בעלי אולם קליספרה, אלי צור ועמית דניאל, הם באו לקראתי במחיר, הבינו את הסיטואציה המורכבת, ליוו אותי, היו איתי בקשר יומיומי, והרגיעו אותי כאילו שירין הייתה בתם".

"הייתה לי הזכות לחתן את הזוג גרובר באולם שלי", אמר עמית דניאל בעל האולם. "זו הייתה שמחה מיוחדת שלא רואים כמוה ביום יום, אני מאחל לבני הזוג הצלחה ואושר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תות

    כל הכבוד לבעלי האולם שה' ישפיע עליכם שפע גדול בכל העניינים כמו ששימחתם את שלי ככה אשמח את שלכם ככה אמר ה' ולאמא המקסימה תראי רק נחת ושמחה בבתיך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר