צילום: Ruth Black / shutterstock.com

המוזמנים לא הגיעו ועשרות התגייסו כדי לחגוג יום הולדת לילדה המאוכזבת

תלמידת כיתה ג', שעברה לבית ספר חדש, התרגשה לקראת יום ההולדת המושקע, אבל רק בודדים הגיעו עד שהפעילים החברתיים הפכו את האירוע לחגיגה של ממש

פורסם בתאריך: 24.11.19 16:05

עשרות התגייסו והגיעו ליום הולדתה של ילדה מראשון לציון, לאחר שרבים מהמוזמנים, בני כיתתה, כלל לא הגיעו.

מסיבת יום ההולדת נקבעה ליום שבת בשעות אחר הצהריים, ולמרות שכל ילדי הכיתה הוזמנו הגיעו רק שמונה בנות ליום ההולדת. הילדה התעצבה והתאכזבה ומי שהחליטה לפעול כדי לשמח אותה, הייתה חברתה של האם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"כשראיתי כשהגיעו רק שמונה בנות ליום הולדת, התקשרתי לפעיל החברתי חנן לוי", מספרת החברה, טלי שילוח. "בסופו של דבר היה יום הולדת מקסים, אבל עדיין כאב לי הלב".

שילוח, שהחליטה לארח את יום ההולדת בביתה, מוסיפה: "אמא של הילדה שחגגה יום הולדת, היא חברה שלי. היא השקיעה המון בהפקת החגיגה.

חברה שלי שהיא אמא של הילדה החוגגת, השקיעה המון" מספרת שילוח, "היא תכננה יום הולדת היה בסגנון ספא, שהיה מיועד ל-20 בנות. כל הבית היה מלא בלונים, כיבוד וחטיפים כיד המלך, הכל תוכנן לפרטי פרטים, רק שמונה בנות הגיעו".

שילוח מוסיפה כי הילדה שחגגה יום הולדת, עברה בתחילת השנה לבית בית ספר יסודי חדש. "יכול להיות שזה מסביר את ההיענות הדלה ליום ההולדת שלה", אומרת שילוח.

"בעיניי זה מצב לא תקין שמזמינים 20  בנות שאומרות שיגיעו, ובסופו של דבר מגיעות רק שמונה. הציפייה של הילדה הייתה עצומה והלב כאב לראות כמה היא פגועה ומאוכזבת".

אלא שבעקבות הפנייה לפעיל החברתי חנן לוי פורסם פוסט שבעקבותיו הגיעו לחגיגות יום ההולדת כ-30 ילדים. "בסופו של דבר הייתה פה שמחה אמיתית", מספרת שילוח, "אני שמחה שיום ההולדת הסתיימה כך, אבל המקרה הזה צריך להדליק נורת אזהרה, וההורים חייבים להתעורר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר