עשרות הגיעו לסעודת המצווה לזכרה של ניצולת השואה רבקה וייס

אמש נערכה סעודת ה-30 למותה של רבקה וייס, ניצולת השואה מראשון לציון

פורסם בתאריך: 20.11.19 15:49

מחווה לניצולת השואה: אמש (שלישי) נערכה סעודת המצווה לזכרה של רבקה וייס, ניצולת השואה הערירית ויקירת ראשון לציון, שעלתה לכותרות בשל החשד להתעללות מצד המטפלת שלה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כחודש נפטרה וויס בגיל 94, בבית האבות שבו התגוררה. להלוויתה הגיעו עשרות אנשים מהעיר, אך איש לא ישב עליה שבעה, ולכן החליטו כמה פעילים חברתיים בראשון לציון לערוך סעודת מצווה לזכרה.

זיו נחמה, פעיל חברתי שליווה את וייס בשנותיה האחרונות, יזם את סעודת ה-30 למותה. ל"השקמה ראשון לציון" הוא אומר: "לפני כחודש איבדתי את חברתי היקרה, ניצולת ושורדת השואה הגברת רבקה וייס, והבטחתי לעצמי לערוך לכבודה סעודת מצווה ביום ה-30 לזכרה. פניתי לסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי, שישר נרתם להכנת הערב ביחד עם העוזרת האישית שלו הדר עוזרי, שדאגה לכל מה שהזדקקתי לו.

"אמש התכנסנו, חברים ותושבים מהעיר ומחוץ לה, במתנ"ס רמת אליהו ושם התקיים הערב בנוכחות של כ-80 משתתפים שבאו לכבד את זכרה של וייס. לאחר הארוחה נכנסו כולם לאודיטוריום, שם הוצגו בפניהם מספר פעילויות שנערכו עם וייס בשנים האחרונות.

רבקה וייס

"הפעילות הכי מרגשת שעשיתי איתה הייתה הגשמת חלומה הגדול, לנסוע לירושלים ולגעת באבני הכותל המערבי", סיפר נחמה. "בפעם הראשונה בחייה הגשמתי לה את חלומה הגדול, כשאת הפעילות הזו ליוו תלמידי מגמת הקולנוע בבית הספר רביבים, במסגרת פרויקט "ZOOM אין" בהדרכתו של תומר שייש. את הסרט הקרנתי על גבי המסך ולא נשארה עין אחת יבשה".

"אני מאמין שנזכור את רבקה וייס ז"ל ולא נשכח גם את דור ניצולי השואה שעדיין חי בקרבנו, ונדע לחבק אותם ולפזר חום ואהבה סביבם", סיכם נחמה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר