עכשיו זה סופי: יש לכם בירורים עם חברת החשמל – סעו לרחובות או לאשדוד

חברת החשמל הודיעה על איחוד המשרדים האזוריים בערים ראשון לציון, רחובות, אשדוד ואשקלון לנפה אחת  – נפת השפלה

פורסם בתאריך: 6.11.19 13:54

בעוד כשבוע, ב-13 בנובמבר, תיישם חברת החשמל את אחד מהשינויים שתוכננו במסגרת הסכם הרפורמה במשק החשמל, בהיבט הארגוני הפנימי, בחטיבת הלקוחות ובכלל חטיבות החברה: הקמת נפת השפלה המאחדת את האזורים ראשון לציון, רחובות, אשדוד ואשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הרפורמה במשק החשמל שאושרה על ידי ממשלת ישראל ביוני 2018, תשפיע על מבנה משק החשמל והתחרות במקטעי הייצור והאספקה, ולכן נדרשת חברת החשמל לבצע שינויים משמעותיים וצעדי התייעלות בחברה.

אחד מהשינויים הוא איחוד אזורים מנהליים לנפות חדשות. להקמת נפת השפלה קדמה נפת השרון, שהוקמה באפריל 2019  ואיחדה את האזורים רעננה ונתניה.

מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך מסר: "בעקבות הסכם הרפורמה במשק החשמל, החברה מצויה בעיצומם של שינויים ארגוניים. תוכנית השינוי הארגוני שנערכת בכלל חטיבות החברה, נועדה להתאים את מבנה החברה ואופן התנהלותה כנדרש מחברה עסקית במשק תחרותי, תוך הצבת יעדי חיסכון, התייעלות וצמצום בעלויות. כל זאת, תוך שיפור השירות ללקוחותיה."

 

יצחק בלמס, מנהל חטיבת לקוחות והמשנה למנכ"ל, הוסיף: "במסגרת תכניות השינויים נשקלו מכלול ההיבטים המאפשרים מתן שרות איכותי ומהיר יותר ללקוחות החברה. בהתאם, הוחלט לאחד את האזורים לנפה אחת שתקרא נפת השפלה ותאגד את מכלול הפעילויות הטכניות והמסחריות, כאשר המטרה היא אחת – שיפור רמת השירות ללקוחות.  אנחנו נמשיך בעבודות לשיפור שוטף של רשת החשמל על מנת להבטיח אספקת חשמל אמינה, סדירה ואיכותית."

לתפקיד מנהל נפת השפלה נבחר שרלי שריקי, שניהל את אזור ראשון לציון. מדובר בנפה השנייה מבין שלוש העתידות לקום במהלך השנה במחוז הדרום שבניהולו של ד"ר קובי יהב.

נפת השפלה מתפרשת על שטח גיאוגרפי של כ-1,774 קמ"ר ומשרתת יותר מ-400 אלף לקוחות. במשרדי החברה הקיימים בערים רחובות ואשדוד, ירוכזו פעילויות קבלת הקהל ומתן השירותים המסחריים, וכמו כן, לשכת מנהל הנפה תמוקם במשרדי החברה בעיר אשדוד.

במקביל, חברת החשמל מעמידה  לשירות הלקוחות שורה של כלים דיגיטליים חדשים לביצוע פעולות באופן עצמאי, אשר יקלו ויוסיפו עוד אפשרויות לקבלת שירות במגוון נרחב של נושאים ללקוחות.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכל

    משפחתי קיבלה החודש חשבון חשמל מנופח מאוד. לאחר בדיקת השעונים, התגלו הפרשים אדירים לטובתנו.
    לאחר פניה טלפונית, הפנו אותנו לאתר.
    באתר מצאתי את האופציה לדווח שגיאה, הכנסתי את כל הפרטים הרלוונטיים (כולל מספרי שעון ומדידה נכונה) והתקבלה הודעת שגיאה. לא פעם, לא פעמיים אלא שלוש.
    לאחר מכן סתם ניסיתי "לעדכן" לשימוש גבוה יותר ולא נמוך יותר, והשינוי התקבל.

    לא הייתה ברירה אלא אמי נסעה ב2 אוטובוסים לרחובות (כמובן אחרי שחיפשנו איפה ואיך מגיעים) בשביל ששם יודו כי ישנה טעות ויתקנו את החשבון לשליש מהמקור…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר