אילוסטרציה כלבים
צילום: Shutterstock.com / Aneta Jungerova

סגן ראש העירייה מציע לאסור כניסת כלבים בגינות משחקים; העירייה: "לא יקרה"

יוזמה חדשה של סגן ראש העירייה מקסים בביצקי: כלבים לא יורשו להיכנס לגינות שבהן יש מתקני שעשועים לילדים. בעירייה מבהירים: לא יקרה

פורסם בתאריך: 5.11.19 17:50

בימים אלה, מחזיק תיק הביטחון וסגן ראש העיר מקסים בביצקי פועל להצבת שלטים בכניסה לגינות משחקים, עם מתקני ילדים ולגני השעשועים ברחבי העיר עליהם יהיה איסור בולט על הכנסת כלבים לשטחים שבהם מוצבים המתקנים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ההצעה עולה לאחר שבביצקי סיפר כי נושא צואת הכלבים, למרות שהעבירה נאכפת במתן דוח של 730 שקל, עדין לא מרתיע מספיק. בביצקי מבהיר כי הוא שוקל להביא חידוש טכנולוגי ש"יתלבש" על מצלמות האבטחה בעיר, ויזהה את פניו של הכלב שבעליו לא אסף את צואתו. "זאת טכנולוגיה שקיימת במספר מדינות בעולם, זה לא מדע בדיוני", אומר בביצקי.

כמו כן, אומר בביצקי כי בשלב הבא, יוצבו שלטים בכל הגינות הציבוריות עם כיתוב בולט שאוסר כניסה לכלבים. "בגינות הציבוריות ולבקשת התושבים, הוחלף כל החול בדשא סינטטי", מסביר בביצקי, "כאשר צואת הכלב נמצאת על דשא סינטטי, גם אם מרימים את הצואה עדין נשארים חיידקים וצואה במקום. הגיעו אלי תלונות רבות על מצב בלתי נסבל זה. בגינות הציבוריות ובפארקים ברחבי העיר, עוברים עשרות כלבים ביום ויותר ממאות בחודש".

"חלק מהבעלים כלל  לא מרימים את הגללים ואלה שכן מרימים – עדין נשארות שאריות על הדשא דבר שמצריך מים וסבון כדי לנקות ולוודא שאין חיידקים. אנשים מתלוננים על זבובים בגינות וגם זו תוצאה של הצואה שנשארת על הדשא", הוא מוסיף.

בביצקי מבהיר כי בשלב הראשון לא תהיה אכיפה בנושא ולא יינתנו דוחות, אלא תהיה הקשבה לתגובות התושבים בנושא. אז, יוחלט אם לתת דוחות גם על כך.

"יש גינות שמיועדות לכלבים עם חול, בדיוק כדי שהכלבים יוכלו לשוטט בהן. בגינות הציבוריות צריך להתחשב בכולם, ולהבין שצואת כלבים על דשא סינטטי משאירה ריח ולכלוך וגורמת זיהומים ומחלות. טובת התושבים והילדים לנגד עיניי", מסכם בביצקי.

אלא שבעיריית יוצאת נגד ההצעה. מעיריית ראשון לציון, נמסר בתגובה כי "לא מדובר בהחלטת עירייה, אלא רעיון, שלא רלוונטי ולא יקרה. מדובר בהצעה פרטית של סגן ראש העיר שכלל לא עלתה לדיון בהנהלה ובוודאי לא אושרה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי

    גם לבעלי חיים יותר רק הבעייה שהתושבים חרא שקרנים לא נקים אחריהם את החרא של הכלבים שלהם ועוד מתלוננים למה הפארקים מסריחים קנס : לתושב 700 ₪ אם לא יאסוף את הקקי – של החבר שלן !!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר