אוריה אברהמי ז"ל

משפחתו של אוריה שנפטר מסרטן תציין את יום הולדתו בהפנינג ענק

היום תתקיים מסיבת יום ההולדת בסגנון ההלואין שהיה אהוב על אוריה. "החלטנו לחבק את כל תושבי השכונה שעזרו לנו בתקופה הקשה ולהזמין אותם למסיבה מלאת שמחה"

פורסם בתאריך: 4.11.19 11:52

"כמו כל אמא שמשקיעה ביום ההולדת של הבן שלה, גם אני משקיעה ביום הולדת של אוריה שלי ז"ל", אומרת אנאל אברהמי, תושבת ראשון לציון, שהחליטה להמשיך לחגוג את יום ההולדת של בנה אוריה ז"ל, שנפטר בגיל תשע ממחלת הסרטן. המסיבה תערך היום (שני) בגינה הציבורית של השכונה, ברחוב התזמורת, באירוע ססגוני בסגנון ההלואין (Halloween), החג שאוריה כל כך אהב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כשנתיים, התגלה סרטן בראשו של אוריה, ולאחר שעבר ניתוח ראש בישראל, הוא החל לעבור טיפולי כימותרפיה בארה"ב במשך כמה חודשים. במהלך שהייתו בארה"ב, יצא לאוריה לחגוג בפעם הראשונה את חג ההאלווין, הלא הוא ליל כל הקדושים, שמצוין ב-31 באוקטובר. למרות מצבו הבריאותי הקשה, אוריה התאהב בחג הצבעוני, שבו הילדים מתחפשים ועוברים בין הבתים לאסוף ממתקים.

"הוא פשוט התאהב בקונספט", מספרת אמו אנאל. "לא היה מאושר ממנו בחג הזה, למרות ההקרנות ולמרות הכאבים והקרחת, אוריה נהנה ברמות. כשחזרנו לארץ, חגגנו לו את יום הולדתו והיינו בטוחים שהקשה ביותר כבר מאחורינו.

"אוריה היה ילד מאושר ושמח בכל שלב ושלב במחלה", מתארת אמו. "לאור המצב שלנו, הכלכלי והנפשי, תושבי שכונת אשלים שבה אנו גרים, תמכו בנו לאורך כל אותה תקופה, לא עזבו אותנו לרגע, חיבקו ועזרו בכל מה שצריך".

לאחר תשעה חודשים של טיפולי כימותרפיה בארץ, אוריה היה אמור לטוס לבלות בדיסנילנד, אלא שאז, גילו שהסרטן חזר, וחודשיים אחר כך הוא נפטר בבית החולים.

"זה מאוד קשה" אומרת אמו. "אוריה היה ילד מדהים ושמח בטירוף, ילד יפה וחם שאהב רק לצחוק, זה מה שעניין אותו". אנאל מוסיפה שכדי להנציח את אוריה הם החליטו לערוך את מסיבת יום ההולדת בסגנון ההאלווין, לכל תושבי העיר.

"בשנה שעברה ערכנו את מסיבת יום הולדתו ברחבת בית הספר שלו, אבל השנה החלטנו לחבק את כל תושבי השכונה שעזרו לנו בתקופה הקשה ולהזמין אותם למסיבה מלאת שמחה, עם תחפושות, ממתקים ותעלולים – בדיוק כמו שאוריה אהב".

משפחת אברהמי, יחד עם עיריית  ראשון לציון והחברה העירונית, ארגנו אירוע יום הולדת, שייערך היום (שני), בשעה 17:30, בגינה המרכזית, רחוב התזמורת 60, ראשון לציון.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר