חולדות
צילום: / M Rose Shutterstock.com

תושבים חוששים: "סובלים ממכת חולדות – בבתים הפרטיים זה בכלל קטסטרופה"

תושבי ראשון לציון מודאגים ממתקפת החולדות בבתים ובחצרות: "מדובר במגפה". בעירייה מרגיעים: "אין עלייה בפניות. בכל מקרה הנושא ייבדק לעומק"

פורסם בתאריך: 27.10.19 12:11

בשבועות האחרונים נשמעות תלונות רבות מצד תושבים בראשון לציון על מכת חולדות ברחובות העיר, בעיקר באזור שיכון המזרח, מרכז העיר וגם במערב החדש, בנווה ים, החלו לסבול מהמכרסמים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"החולדות נמצאות פה בכל שעות היום והלילה, ואנחנו חוששים", אומר תושב המתגורר בשיכון המזרח, "בבתים הפרטיים שסמוכים לגינות הציבוריות, זה כבר בכלל קטסטרופה. כשאנחנו פונים למוקד העירוני אומרים לנו שמדובר בשטח פרטי, ושאנחנו צריכים לעשות הדברה. אבל הבעיה שזה לא רק בית אחד, זו כבר מגפה בכל הבתים והסביבה".

לפני כמה שבועות, עברה קרן כוחולני, המתוגררת בשכונת נווה ים חוויה מאוד לא נעימה. כאשר נכנסה לדירתה, ראתה שתי חולדות ענקיות בתוך מגירת חומרי הניקוי בחדר האמבטיה. "צרחתי, לא האמנתי שזה אמיתי", היא מספרת, "אני אמא לשלושה ילדים קטנים ולראות חולדות בתוך הבית זה נורא. ישר חשבתי על כל המחלות והחיידקים שעלולים לעבור לילדים".

גם במקרה הזה, חשוב לציין, מדובר בחולדות שנמצאו בשטח פרטי. "אבל מהעירייה אמרו לי שהטיפול בחולדות הוא באחריותי, כי זה בתוך הבית הפרטי שלי", מספרת קרן, "שטויות. הרי ברור שהן מגיעות מהביוב המרכזי".

תושב נוסף תיאר עוד מחזה לא נעים לצפייה ברחוב הגדוד העברי, שם לטענתו, חולדות ענק טרפו גור חתולים ממש ליד גן ילדים.

"מדובר כבר במגפה", אומר תושב העיר. "גם באזור קניון מגדלי העיר אפשר לראות חולדות מסתובבות בין ערמות הלכלוך והזבל. מחזה נוראי".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "ראשית נבהיר כי מנתוני המוקד העירוני, אין כל שינוי בהיקף הפניות בנוגע לתלונות על מכרסמים שנצפו בעיר. ובכל זאת, כל מקרה ומקרה מטופל במיידי על ידי יחידת ההדברה העירונית. מנתוני הטיפול בקריאות עולה כי למעלה מ-90 מהם נובעים מליקויים במערכת הביוב הפרטית ומטיפול לקוי באשפה הביתית. בכל מקרה, ראש העירייה ביקש לקבל ממנהל יחידת ההדברה סקירה מלאה ודרכי טיפול על מקרים אלו".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    אכן באזור השיכון רבתי ובאמריקן קולוני בפרט יש ריבוי של חולדות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר