זיו חג'בי ז"ל (צילום: פייסבוק)
זיו חג'בי ז"ל (צילום: פייסבוק)

איריס חג'בי: "מאז שזיו נרצח שמחת תורה הוא עבורנו עוד יום"

"מי שאומר שהזמן מרפא את הפצעים מדבר בסיסמאות", אומרת אימו של זיו, שנרצח לפני שנה בפיגוע בברקן

פורסם בתאריך: 17.10.19 12:33

שנה חלפה מאז נרצח זיו חג'בי ז"ל מראשון לציון בפיגוע בברקן יחד עם קים לבנגרונד, והפצע של בני משפחתו עדיין מדמם. לפני שנה זיו עוד הספיק לחגוג את בני משפחתו את חגי תשרי שהיו עבורו מקור לשמחה ומשפחתיות, והיו השנה קשים מאוד בהיעדרו.

"שמחת תורה היה החג האהוב ביותר על זיו. הוא היה לוקח את הילדים והולך לרקוד ולשמוח עם ספרי התורה בראש החבורה עם אבא שלו והילדים בבית הכנסת. והנה, החג מתקרב ואנחנו לא מתכוונים לעשות שום דבר, רק לתת לו שיעבור כמו שעובר עוד יום", אומרת בכאב אמו איריס.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפיגוע בברקן היה מזעזע. חג'בי ולבנגרונד בת ה-28 נרצחו במקום עבודתם באזור התעשייה ברקן על ידי המחבל אשרף נעלוואה, שירה בהם בתת מקלע, נמלט מהזירה. זיו חג'בי ז"ל, בן 35 בהירצחו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

בשנה החלפה מאז פעלו בני משפחתו של חג'בי להנצחתו בכל הזדמנות אפשרית. "אנשים אומרים לי תהיי חזקה, הזמן יעשה את שלו, אבל אלה סתם סיסמאות", אומרת האם השכולה, "אני קמה בבוקר עם זיו והולכת לישון איתו. הכאב נמצא והוא חי ובועט".

בני המשפחה מנסים להמשיך לחיות, לצד הכאב והגעגועים שאינם מרפים. בתחילת החודש התחתן אחיו של זיו, אך האירוע היה מהול באובדן הגדול שספגה המשפחה. "אין לנו חגיגות מאז האסון",  מספרת איריס, "היו רגשות מאוד מעורבים בחתונה. לא חשבתי שאקום וארקוד אבל עשיתי את זה בשביל הבן שלי. זיו היה רוצה בזה וחיכה לחתונה הזו".

אני מניחה שהימים האלה, שבהם מציינים שנה להירצחו, קשים עוד יותר.

"היו שבועיים מאוד קשיים בתקופת החגים, ימים של עליות וירידות, יום שמח ויום עצוב. יום אחד היה משהו שקשור לחתונה ויום אחד היינו צריכים להיות בברקן, ויום אחר ערב ההנצחה בראשון. לעבור מאבל לשמחת החתונה זה לא פשוט. בכלל, כל תקופת החגים שבה הילדים שלו ללא אבא ואנחנו בלעדיו אינם פשוטים לנו".

בימים אלה הצטרפה איריס חג'בי לקבוצת תמיכה באיכילוב אחרי שחתמה על כרטיס "אדי" לתרומת איברים. "אנשים אומרים לי שהזמן מרפא אבל זה שטויות. שום דבר לא יהפוך אותי לחזקה, אני קמה כי יש לי ילדים נכדים ובעל, אבל בכל מקום אני מדברת, מספרת ומזכירה את זיו, אבל חזקה אני לא, אני פשוט ממשיכה את החיים כי אין ברירה", היא אומרת.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר