מקסים בביצקי מתוך הכתבה ששודרה בכאן 11

איך הפכה כתבה בהשתתפות סגן ראש העירייה לטענה על שימוש כוחני בתפקיד?

בכתבה שעסקה בקול הרוסי לקראת הבחירות פנה מקסים בביצקי לאישה שניגנה ברחוב. זה הספיק ליריבו ולד קפוסטין, שפנה לראש העירייה בטענה שנעשה שימוש לרעה בתפקיד מול המצלמות

פורסם בתאריך: 10.10.19 11:30

ביום שלישי בבוקר, שעות לפני ערב יום כיפור, שלח פעיל הציבור מראשון לציון, ולד קפוסטין, מכתב לראש העירייה, רז קינסטליך, בטענה כי סגן ראש העירייה, מחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, השתמש בתפקידו ועשה בו שימוש לרעה מול מצלמות טלוויזיה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כחודש שודרה בכאן 11 כתבה של אורן אהרוני לקראת בחירות, הנוגעת לחיזור אחרי המגזר הרוסי. אחד המרואיינים הוא בביצקי, מי שנחשב בעבר למקורב לאביגדור ליברמן ונציגו בעיר עד הסכסוך והניתוק המתוקשר.

במכתבו מציין קפוסטין כי במהלך הכתבה ששודרה לפני כחודש, נראה בביצקי פונה אל אישה שניגנה ברחוב, ואמר לה שהוא מבקש שתכבה את הרמקול, והוסיף כי אם לא תעשה זאת ישלח אליה את אנשי הפיקוח, תוך שהוא מציין את תפקידו, הכולל אחראיות על החברה לביטחון ראשון לציון ועל הפקחים.

אלא שבביצקי לא מתרגש מתלונתו של קפוסטין, אחד מיריביו הבולטים בעיר. בשיחה עם "השקמה ראשון לציון" אומר בביצקי כי האישה שאליה פנה מנגנת ברחוב באופן קבוע עם נגן נוסף, וכי השניים הוזהרו בעבר ויותר מפעם אחת שלא לגרום למטרדי רעש.

"הזהרנו אותם והסברנו להם שמה שהם עושים אינו חוקי", אומר בביצקי, "הרי צריך אישור לנגן ברחוב. במהלך הצילומים לכתבה ניגשתי אליה, כמו שעשיתי בעבר, והסברתי לה שזה לא חוקי ואז ביקשתי ממנה להפסיק, כמו שאני אמור לעשות כשאני רואה משהו שהוא לא חוקי, והצגתי את עצמי ואת התפקיד שלי כמתחייב בחוק. מעבר לזה אין פה שום דבר אחר".

צפו בקטע שגרם לקפוסטין לפנות לראש העירייה:

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר