צילום: שאטרסטוק

האם במכללה למנהל יש הוראה להיפטר מחתולים?

עמותה שיגרה מכתב ממנו עולות עדויות קשות, עובד אף פוטר בגלל שדיבר עם העמותה. המכללה למנהל: "תלונות שווא"

פורסם בתאריך: 6.10.19 14:29

עמותת נח, ההתאחדות הישראלית של הארגונים להגנת בעלי חיים, שגרה מכתב למכללה למנהל בראשון לציון בטענה כי בידיהם עדויות של עובד במכללה וסטודנטים להתעללות בחתולים. המכללה למנהל פיטרה את יוסי בן ה-63 שעבד במשך 15 שנים במכללה בעקבות העדות שנתן לעמותה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המכללה למנהל לא ענתה על המכתב שהעלה תמונה קשה בדבר היחס לחתולים במכללה. "זריקת האוכל והמים בימי השרב, תלונות על היעלמות מרוכזת של מספר רב של חתולים ממקרקעי המכללה, מעת לעת, כאשר החשד הינו שהם מורעלים או נלכדים ומועברים ממקומם", נכתב.

עוד נטען במכתב כי "התקבלו מספר תלונות כי ליד בניין ד' עובד המכללה, אחראי אדמינסטרציה, נוהג לבעוט בחתולים או לרדוף אחריהם  בכל פעם שהוא מבחין בחתולים במקום. במעשיו מטיל הנ"ל אימה גם על הסטודנטים אשר יושבים בקפיטריה, ומזדעזעים מהמראות הקשים". 

"הם המומים ונחרדים מהתנהלות עובדי המכללה. כמו כן התקבלה תלונה לפיה בעט אב הבית בגורת חתולים, אשר עפה מעוצמת הבעיטה. הוא נעל חתולה במחסן במתכוון ושחרר אותה רק לאחר שעות ארוכות. עובדים אשר מפגינים חמלה כלפיי חסר הישע, מאכילים או משקים חתולים בשטח המכללה, מוזהרים כי יפוטרו במידה וימשיכו ב'מעשיהם'", הוסיפו במכתב.

 יוסי שדיבר עם עמותת נח פוטר בעקבות כך, "לצערי הנהלת המכללה אינה אוהבת חתולים, זה מגיע מהוראות מלמעלה והחתולים משלמים מחיר כבד, זה פשוט לא אנושי מה שקורה שם". "המקום הוא אושוויץ של חתולים, אין תיאור טוב יותר שיכול להמחיש את מה שעוברים חתולי המקום במכללה למנהל", אמר יוסי. "לצערי נקראתי למנהל ולא נאמר לי למה מפטרים אותי, פשוט הפסיקו לי את העבודה אחרי 15 שנים, אמרו לי שאני יכול לעבור למקום אחר לעבוד אבל לא להמשיך במכללה, גם לא נתנו לי לדבר ולשאול כלום, פשוט פיטרו אותי", הוסיף יוסי.

"אם הייתי יודעת שאלה המראות שאראה יום יום במכללה לעולם לא הייתי נרשמת ללימודים כאן" אמרה ר', סטודנטית שסיימה שנה א'. "לראות אנשים שעובדים במכללה ששופכים בכוונה את המים לחתולים, בועטים בהם, זורקים את האוכל וכל זה קורה לנגד עיני, זה פשוט מזעזע, איפה החמלה? ניסיתי כמה פעמים להבין למה ההתנהגות הזו. שאלתי של מי ההוראה אבל אף אחד לא עוזר, אין עיקורים וסירוסים והכי גרוע הוא היחס, אני מצטערת שנרשמתי למכללה הזו", הוסיפה ר'.

עמותת נח יצאה בעצומה, עליה חתמו כ-400 בני אדם. מזכ"לית העמותה, אלה אבין, אמרה כי "זה בלתי מוסרי וחוקי, מדובר על מוסד אקדמי שאמור להיות דוגמה למקום מוסרי ולצערי זה בדיוק להפך, הם צריכים לחדול מכל האיסורים להוציא הודעה מסודרת מהסגל וההנהלה שמותר להאכיל חתולים ולחדול מההתעללות. הציבור בסופו של דבר יצביע ברגלים ובכיס, אני הצעתי על פינות האכלה מסודרות אבל לא היה שום שיתוף פעולה או התייחסות לצערי".

המכללה למנהל מסרה כי "מבירור יסודי שערכנו בדבר התלונות והאשמות המתארות אירועים חמורים אשר זעזעו אותנו, עולה כי מדובר בתלונות שווא אשר אין להם כל אחיזה במציאות. בניגוד לטענות הנטענות במכתב שהוציאה עמותת נח, כולל טענה בנושא פיטורים שלא כדין, המוכחשות מכל וכל, המסלול האקדמי מוקיר ומכיר בחשיבותם הרבה של בעלי חיים באשר הם וזכויותיהם. המסלול האקדמי הינו מוסד אקדמי מכובד בעל מוניטין רב הפועל תוך הקפדה על מילוי כל הוראות חוק, ובכלל זה אך לא רק חוק צער בעלי חיים, ולאור זאת מלמד ומחנך את הסטודנטים הבאים בשעריו. היה ותמשיך העמותה להפיץ מידע שקרי על המסלול האקדמי המכללה למינהל ולהסית סטודנטים כנגדה, תהיה העמותה אחראית לכל הנזקים שייגרמו למכללה, אשר לא תהסס להגן על זכויותיה ולתבוע, בין השאר, לפי חוק לשון הרע".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציוןכאן  והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר