מסעדת טרנטינו (צילום: גליה אבירם)

איפה שוברים את הצום בראשון לציון? המקומות הפתוחים במוצאי כיפור

המסעדות הכי מומלצות רגע אחרי הצום של יום כיפור

פורסם בתאריך: 9.10.19 19:15

רגע אחרי שיוצא הצום, ואחרי שאתם כבר 25 שעות בלי אוכל או שתיה, אמנם כדאי לחזור לאכול ולשתות בהדרגה אבל מאידך, יש כמה מסעדות שישמחו להציע פתרון מהיר טעים ומושחת ממש כאן ליד הבית. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בהארד קור

מסעדת ה"בלאק בר בורגר" הממוקמת במתחם ה"יס פלאנט" תפתח כשעה לאחר הצום ותציע לכם לפתוח את ארוחת האחרי עם המבורגרים מגירי שומן, שלל תוספות מעליהם כמו ביצת עין, נתחי חזה אווז או פטריות וכמובן מסביב כמו צ'יפס, צ'יפס בטטה או סלט למקפידים על שמירת הגזרה. 

 

בקלילות

עוד במתחם היס פלאנט, אם ממש בא לכם להתענג על המטבח האיטלקי,מסעדת "טרנטינו" תיפתח כשעה לאחר צאת הצום ותציע לכם ארוחה איטלקית, שכוללת מבחר פיצות עם תוספות מיוחדות, ריזוטו ניוקי ופסטות כמובן. אם המנות כבדות לכם, תוכלו להתנחם במבחר מנות ראשונות על טהרת המטבח האיטלקי כמו ארנ'ציני או ארטישוקים על הגריל.

 

בענק 

מסעדת ה"גראז" היא המבורגרייה מטורפת הממוקמת בכניסה לעיר. היא תפתח כחצי שעה לאחר יציאת הצום ותציע לכם מבחר המבורגרים בגדלים שונים, נקניקיות בוואריות באורך של מטר עם תוספות שונות ואפילו מנות אלכוהול כדי להשכיח את הצום שרק עכשיו סיימתם. 

בלאק (צילום: דרור עינב)

בשתיה

ואם בא לכם להקל ראש וגם לאכול טוב, בר 55 במתחם היס פלאנט יפתח גם הוא כשעה אחרי שייצא החג ותציע לכם להרוות את הצמאון עם 55 סוגי בירה מכל העולם, מנות של שר מובחרות והמון אלכוהול. 

 

באסיאתי

מסעדת הפריים שממוקמת בתוך קניון עזראלי ראשונים, תציע לכם לפתוח את הצום עם מנות אסיאתיות כמו סושי, מנות של אורז מוקפץ, נתחי בשר טובעים ברוטב אסיאתי מתקתק ועוד. המסעדה תפתח בשעה 20.30 עד השעות הקטנות של הלילה. 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר