לקראת יום כיפור: יריד האופניים החברתי חוזר לראשון לציון

היריד שיתקיים מחר יימכרו אופניים וקרקינטים יד שנייה בלבד, במחירים של עד 250 שקל

פורסם בתאריך: 3.10.19 15:46

מחר (שישי), ארבע ימים לפני יום כיפור, יתקיים יריד אופניים משומשים. ביריד יימכרו אופנים, גלגליות, קורקינטים יד שנייה במחירים של עד 250 שקל.

מארגני היריד שהתקיים לראונה בשנה שעברה, יו"ר ועד ההורים בבית ספר ידלין, ערן גריידי והפעילה חברתית, מיכל אריקסון, הסבירו כי יזמו את הפרויקט החברתי כדי להקל על הורים רבים שנאלצים לרכוש אופניים לילדיהם לקראת יום כיפור.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


" יש גם את העניין של הקיימות והחלטנו לקיים את היריד כדי לעודד מיחזור", מסבירה ארקוסין," זה התחיל בשנה שעברה. הפצנו בשכונה, בבתי ספר הקרובים לידלין, שאנחנו מתכוונים לקיים יריד אופניים. ההיענות הייתה גדולה ועשינו הפנינג מדהים, עם חוויה ערכית להורים ולילדים ובכלל לכל התושבים שהגיעו".

"לא פעם אנשים קונים אופניים ליום כיפור ולאחר מכן הם שוכבים במחסן ומעלים אבק", היא מוסיפה, "לעיתים שנה לאחר מכן האופניים כבר קטנים ולא מתאימים לילדים. גם לזה נתנו מענה ביריד ויש לנו מה שנקרא 'ראש בראש' – אפשר למכור, ואפשר לתת במתנה".

לדברי השניים, מרגע שהפיצו את ההודעה קיבלו פניות מערים שונות בארץ מפעילים המבקשים לקיים יריד דומה. " זאת הרגשה נהדרת שהיוזמה שלנו הולכת צעד קדימה, ושבערים אחרות רוצים לאמץ אותה", הם אומרים ומוסיפים: "היו מספר סוחרים שרצו להגיע כדי למכור אופניים חדשים, אבל אנחנו מתנגדים לכך. יש מספיק חנויות לאופניים חדשים. אנחנו עושים משהו שונה לחלוטין".

היריד יתקיים בגינת ידלין ברחוב הירקון פינת הפרדס, שבמערב הישן בעיר בשעה 11:45.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר