ליאת איבגי
ליאת איבגי

יצאה לדרך חדשה: ליאת התגרשה ופתחה בוטיק אופנה

אחרי שנים רבות של ניהול עסק פיצוחים מצליח בת ה-47 עשתה שינוי ויצאה למסע גילוי עצמי

פורסם בתאריך: 30.9.19 15:13

ליאת איבגי בת ה-47 גרושה ואמא לשלושה ילדים מראשון לציון, יצאה השנה לדרך חדשה ופתחה חנות בוטיק ראשונה בשם "ליאת פאשן". איבגי התגרשה לפני ארבע שנים, מגיל 18 הייתה שותפה עם בעלה לשעבר במותג "קליית איבגי" שהפך למותג פיצוחים מצליח, אשר על ניהולו ויתרה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"באמצע החיים הגעתי לתובנה שאני חייבת לקחת החלטה" אמרה איבגי. לדבריה, "החלטתי שאני חייבת לעצמי את האושר שלי והחלטתי לעזוב את הכל ולצאת לדרך חדשה ושונה לחלוטין מזו שהכרתי מרבית שנות חיי".

לאחר הגירושין גילתה איבגי כי חברים טובים שהיו לה לאורך הדרך החליטו לעזוב, "חברים טובים בגדו בי ובחרו בכסף על פני הצדק. הם שפטו, ריכלו והרסו את מערכות היחסים שלי איתם". "מדובר באנשים הקרובים לי ביותר, אנשים שדאגתי להם לפרנסה, אנשים שהיו אורחים קבועים בביתי. מבחינתי, אין מחילה למעשים כאלה", אמרה איבגי בכאב.

שלוש שנים תמימות איבגי חשבה באיזה תחום היא רוצה להתעסק, ולפני כחודש פתחה את "ליאת פאשן" – בוטיק אופנה יוקרתי בראשון לציון, בחנות נמכרים פריטים שאיבגי ליקטה ממגוון מעצבים. "העסק הזה, השינוי הגילוי העצמי שלי גרם לי להבין שהיום אני מאושרת באמת, עזבתי את כל הזכרונות מאחור, חזרתי להרגיש שווה בין שווים אחרי שלוש שנים באפלה והיום אני מעבירה מסר חשוב לכל הנשים", הוסיפה איבגי.

"נשים חזקות לא מוותרות להעז ולא מפחדות להגשים את החלומות לעצמן. זה משפטים שמלווים אותי ביום יום כשיש לי לפעמים רגעי משבר ואני מבינה שיש לי עוד דרך ארוכה קדימה ויש לי לאן לשאוף ולהגיע", סיכמה. 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציוןכאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אישה

    מה הקשר בין העסק לבין הגירושין. אם היית מצליחה לנהל בחוכמה את הגירודין היית נשטרת בעלת חצי מהעסק ומנהלת חיים חדשים ודונים מבעבר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר