בית העלמין בראשון לציון

לקראת החגים: אפליקציית ניווט בבתי העלמין בראשון לציון

מעל 50,000 קברים מופו, צולמו ותועדו בכדי לסייע למבקרים באיתור יקיריהם

פורסם בתאריך: 26.9.19 12:39

חדשנות טכנולוגית בחברא קדישא. אלפי אנשים נוהגים לפקוד את בתי העלמין בערב ראש השנה ובשאר חגי תשרי, לא אחת רבים מהם מתקשים לאתר את מקום קבורת יקיריהם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעקבות כך, מעל 50,000 קברים בבתי העלמין "גורדון" ו"גני אסתר" בראשון לציון עברו מיפוי, תיעוד, צילום ורישום על מיקום הקברים, לטובת אפליקציה שתסייע למבקרים בבתי העלמין למצוא בקלות את הקבר אותו הם מעוניינים לפקוד. האפליקציה החדשה פותחה באמצעות מספר חברות קדישא בישראל, כאשר חברה קדישא ראשל"צ תרמה את חלקה והשקיעה מאות אלפי שקלים לטובת המיזם החדשני.

ישראל הורוביץ, מנכ"ל קדישא ראשל"צ מספר: "ביום ממוצע אנחנו מקבלים לפחות שלושה טלפונים ממבקרים שמבקשים לדעת כיצד להגיע לקבר יקיריהם. בימים כמו תשעה באב או לקראת יום כיפור, ישנם מבקרים רבים ומטבע הדברים יש צורך במענה רב יותר עבור אלו שבאו לפקוד את יקיריהם", עוד הוסיף המנכ"ל: "גם כשמסבירים טלפונית לאדם כיצד להגיע לקבר, הוא לא תמיד מצליח להתמצא בשטח ויש צורך להנחות אותו מספר פעמים ועל כן, האפליקציה החדשה נולדה מתוך צורך לשדרג את השירות שאנו מעניקים לציבור".

בית העלמין בראשון לציון

בנוסף, בעקבות העומס הצפוי במהלך החגים, שכרה חברת קדישא בימים אלו צוות פועלים גדול במיוחד בכדי להכין את בתי העלמין בעיר. העובדים, אשר פועלים בשני בתי העלמין "גורדון" ו"גני אסתר", מנקים את השטח, אוספים פסולת כגון חול אבנים שהצטברו על הקברים ועלים הנושרים מהעצים במקום.

כמו כן, כחלק משדרוג השירות למבקרים במקום, יוצבו בבתי העלמין שירותים כימיים (בנוסף לשירותים הקיימים) , זאת על מנת לעמוד במספרם הרב של המבקרים הצפויים להגיע בקרוב.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר