"כשאני עובר ליד גלידרייה ולא נכנס – זה הניצחון שלי": אבי הוריד 23 ק"ג ממשקל גופו

עד לפני כשנה, אבי ברפמן בן ה-54 שקל 100 ק"ג. כיום הוא מרגיש שהפך ל"אדם חדש"

פורסם בתאריך: 30.9.19 13:03

אבי ברפמן בן ה-54, מנהל מכירות במקצועו מראשון לציון, חש סיפוק רב כשהוא מתבונן לאחור, בתהליך השינוי שביצע בחייו. עד לפני כשנה ברפמן שקל 100 ק"ג והרגיש כאדם עייף, נטול כל אנרגיה. שבע מכל ניסיונות הדיאטה הכושלים, הוא כבר החל לאבד עניין ולהרים ידיים, וכמעט שאמר נואש. אבל אז, הוא פגש במכר ותיק שהצליח לעורר בו תקווה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אותו חבר הלך לטיפול במכון אברהמסון במשך שלוש שנים והצליח לרדת במשקל וגם לשמור עליו לאורך כל התקופה", מספר אבי. "אז החלטתי שאני מנסה את השיטה הזו גם".

לדבריו, התגובות מהסביבה הקרובה היו מאוד סקפטיות לגבי יעילות הטיפול. "היו ששאלו אותי אם התחלתי להאמין בכישופים…", הוא מספר. "לכל הספקנים עניתי שאני לא יכול להתווכח עם עובדות".

את הטיפול הוא החל לפני כעשרה חודשים ומאז השיל ממשקלו 23 ק"ג. "הפכתי להיות אדם חדש", הוא מספר. "פתאום אני מרגיש הרבה יותר קליל ובעל אנרגיות במהלך כל היום – דבר שלא הכרתי בגלל קודם לכן".

אבי מוסיף שהמאבק האמיתי הוא לשמור על המשקל ולא לחזור למצבו הקודם. "היום אני מקפיד לא להגיע למצב שאני מחפש כל הזמן נשנושים, וגם מרגיש פחות רעב", הוא מספר ומוסיף בגאווה, "בעבר הייתי חולה על גלידות. היום, כשאני עובר ליד גלידרייה וממשיך ללכת הלאה, זה הניצחון שלי.

את השנה הקרובה ברפמן מתחיל עם קולקציה של בגדים חדשים במידות  חדשות, וגם עם המון מחמאות. "אנשים שרואים אותי היום, לא מאמינים שזה אותו אדם. החלפתי את כל הבגדים בארון, ובפעילות גופנית אני מצליח לעשות מתיחות ותנועות שלא האמנתי שאוכל לעשות מעולם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציוןכאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר