"הזהות שלי כיהודי תמיד הייתה שם": בן ה-41 שעלה ארצה לבדו

בגיל 41 דימיטרי החליט לעלות לארץ לבדו, כשהוא משאיר אחריו ברוסיה את אמו ואחותו. כיום הוא מתגורר בראשל"צ ולומד עברית באולפן

פורסם בתאריך: 29.9.19 12:04

בשלהי מאי השנה, נחת דימיטרי דונסקוי (41) בנתב"ג, כעולה חדש מרוסיה. דימיטרי בן ה-41, קיבל החלטה אמיצה, נפרד מאמו ומאחותו ועלה לישראל לבדו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"כל החיים ידעתי שאני יהודי, אבל העדפתי להישאר ברוסיה, עד שהגעתי לביקור בפעם הראשונה בתל אביב והתאהבתי בעיר הזו" מספר דונסקוי. מאז, הוא ביקר במדינה עוד כמה פעמים, עד שלפני כשנה החליט לעבור לישראל באופן קבוע.

דימיטרי סגר את כל עיסוקיו במוסקבה והחל בתכנון העלייה שלו ארצה. "אמא שלי תמכה בהחלטה שקיבלתי לאורך כל הדרך", הוא מספר ומוסיף שאפילו גילה קרובי משפחה שמתגוררים ברמת גן. 

"אני חושב שזו החלטה הכי נבונה שעשיתי" אומר דימיטרי ומסביר. "הזהות שלי כיהודי תמיד הייתה שם, וידעתי שיבוא יום וזה יקרה, עד שזה קרה ממש". 

כיום דימיטרי מתגורר בראשון לציון, לומד עברית באולפן מדי יום ובמקביל מחפש עבודה, כשהוא נהנה מהחום הישראלי ומהשמש. לדבריו "האנשים בישראל שונים לגמרי ממה שהכרתי ברוסיה. החום האנושי, העובדה שיש לי שכנים שאפשר לפנות אליהם בכל דבר ובכל שעה, אלו דברים שלא הכרתי בכלל קודם וזה נותן לי תחושת שייכות שהייתה חסרה לי". 

את ראש השנה הוא חוגג אצל קרובי המשפחה שגילה ברמת גן, ובנובמבר אמו תגיע לביקור ראשון בישראל. "אני מאוד רוצה להראות לה את כל המקומות היפים במדינה שלנו, את החופים, המפלים, האנשים והנופים, אני משוכנע שגם היא תתאהב במדינה ואולי גם תרצה לעשות עלייה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר