"עובדים יחד וזו זכות בעיניי": שלושה רופאים – משפחה אחת

רופא הילדים ד"ר סיריל יופה, הגשים את חלומו והחל לעבוד יחד עם אביו ואמו הרופאים. "זו זכות לעבוד עם הוריי, הניסיון הוא כוח עצום"

פורסם בתאריך: 28.9.19 16:51

ד"ר סיריל יופה בן 39, המתמחה ברפואת ילדים, הצליח להגשים את חלומו בשנה האחרונה והחל לעבוד עם שני הוריו רופאי הילדים, יובל ומרינה, במרפאה משותפת של מכבי בשכונת רביבים בעיר. "אני מגיע משלושה דורות של רופאים", מספר סיריל, "ככה שזה תמיד היה באוויר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


סיריל נשוי לאחות אחראית בכירורגית ילדים בשיבא תל השומר ואב לשני ילדים, סיים את לימודי הרפואה ואת התמחותו בבית החולים שניידר ברפואת ילדים ותת התמחות באלרגיה ואימונולגיה קלינית, ובחודשים האחרונים הוא מחלק את זמנו בין בית החולים שניידר למרפאת הילדים שמנהלים הוריו כבר למעלה מ-20 שנה.

"בעיני זו זכות לעבוד עם הוריי", אומר סיריל. "אבי יובל בן ה-72 נולד באוקראינה, עבד במחקר עד עלייתו ארצה, ועובד כרופא ילדים כבר כ-50 שנה, ואמי מרינה, בת ה-64, גם היא ילידת אוקראינה, עובדת כרופאת ילדים מעל ל-40 שנה, והתמחתה גם בנפרולוגיית ילדים", הוא מספר ומוסיף ש"הידע שלהם עצום".

"כשלושה רופאים בני אותה משפחה עובדים יחד באותה המרפאה, זה יתרון ענק", אומר סיריל. "הידע שלהם הוא עצום ואני יכול לשתף ולהתייעץ איתם, והיו לא מעט מקרים שנעזרתי בניסיון הרב שלהם, כי הניסיון הוא כוח עצום", סיריל מוסיף בחיוך שגם בשולחן השבת ובמפגשים המשפחתיים יש הרבה שיח מקצועי סביב המרפאה.

בגיל 11 סיריל עלה לישראל עם הוריו והמשפחה התמקמה בשכונת רביבים בראשון לציון. לדבריו, התאקלמות בארץ הייתה מהירה, וסיריל למד במהירות את השפה ונטמע בחברה הישראלית בקלות.

למרות הציפייה מצד הוריו שימשיך בדרכם המקצועית, ההחלטה ללמוד רפואה נפלה רק במהלך שירותו הצבאי.

"לכל אדם יש אירוע מכונן בחייו שבו הכל הופך להיות ברור", מספר סיריל. "לי זה קרה בשירות הצבאי בחיל הים, שבו עברתי קורס חובשים. הייתי עד למקרה של פציעה שהובילה לקטיעת יד, וזה גרם לי להבין את המשמעות והחשיבות שיש לרפואה. באותו הרגע היה לי ברור שמיד לאחר סיום השירות אני הולך ללמוד רפואה". 

יד לאחר שחרורו מצה"ל, סיריל התקבל ללימודי הרפואה, וכאשר עלתה השאלה באיזה תחום לבחור כהתמחות, הבחירה ברפואת ילדים הייתה טבעית.  

"לעבוד עם ילדים זה נהדר, כי אתה למעשה עובד גם עם ההורים וגם עם הילדים ומקבל מהם פידבק, עד שאתה הופך להיות חלק ממשפחה אחת גדולה", מספר סיריל. 

על ההצטרפות למרפאה שמנהלים הוריו, סיריל אומר שזהו "חלום שהתגשם. אני זוכה לחלוק עמם מקרים מעניינים ומנצל את הידע המצטבר שלהם. יהיו כאלה שיאמרו שזה יותר מידי לעבוד יחד, אבל בעיניי זוהי זכות שמעטים זוכים לה", אומר סיריל ומדגיש, "שלושה מוחות זה תמיד יותר מאחד והשיתוף פעולה ביננו הוא נהדר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר