בקרוב: שיעורי חקיקה בבית הספר בראשון לציון

שיתוף פעולה יוצא דופן של לשכת עורכי הדין והעירייה יקדם מתן שיעורים בנושאי משפט בעזרת מתנדבים

פורסם בתאריך: 23.9.19 18:56

לשכת עורכי הדין משלבת ידיים עם ראשון לציון. ביום חמישי האחרון נערכה פגישה בין ראש העירייה רז קינסטליך לבין יו"ר מחוז מרכז של לשכת עורכי הדין, רומי קנבל ונציגות המתנדבים של מחוז המרכז, עורך דין דוד טובול ועורכת הדין מאיה לויאן במטרה לקדם מיזמים למען הקהילה בעזרת המתנדבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כזכור, בחודש יולי השנה, נבחרה ראשון לציון למקום משכנה של לשכת עורכי הדין במחוז מרכז. זאת, בעקבות הבחירות לראשות הלשכה הארצית שנערכו ב-18 ביוני השנה, אז נבחר אבי חימי ליו"ר הלשכה הארצית ורומי קנבל נבחרה לתפקיד יו"ר מחוז מרכז הראשונה ועליהם הוטל למצוא משכן ללשכה.

בפגישה שהתקיימה בלשכתו של ראש העירייה ,נערך סיור מוחות כיצד לתרום לקהילה מטעם לשכת עורכי הדין, רז קינסטליך  ביקש בין היתר להתמקד בנושא חינוך, כגון הרצאות ערכיות לכיתות ה', ו' וחטיבת ביניים והבהיר כי המטרה היא שהנוער יקבל כלים חינוכיים עוד לפני כניסתו לתיכון .

"היתה פגישה חיובית עם כימייה נהדרת, יש רצון לשיתוף פעולה והבנה שמיקום בית הפרקליטים בראשון לציון יכול לתרום לקהילה" אומרת עורכת הדין רומי קנבל "כעת אנו ממתינים לפגישה עם רכז הקהילה בכדי להבין את הצרכים בעיר. אנו רוצים שראשון לציון תהיה ספינת הדגל שלנו. הרעיון הוא להיכנס לכל מקום, הן לילדי בית הספר והן להגיע לתושבים המבוגרים יותר".

קנבל הדגישה כי "הכל פעילות התנדבותית שאני מקדמת בכל המחוז. אבל פרוייקט הדגל יהיה בראשון לציון. היום מבחינתי כל יו"ר של ועדת קשר יהיה מחויב לפעילות שנתית בקהילה, אם עד כה זה היה לפי דרישה מבחוץ, מכאן והלאה זו תהיה חובותינו לקהילה"

עורכת הדין קנבל מציעה כי שמערך שלם של עורכי הדין מתחומים שונים, כגון התעבורה, המשפט הפלילי, המשפחה והנזיקין יתנו הרצאות בבתי הספר בעיר, בדגש על מניעת תאונות דרכים לנוער שעתיד לקבל רישיון נהיגה וכן בנושא מניעת אלימות בבתי הספר תוך היבטים שונים מתוך חוק הנוער. עוד מציעה עו"ד קנבל כי יינתנו הרצאות בנושא מניעת הטרדה מינית בתחום הפלילי, כאשר הנוער יקבל כלים כיצד להגן על עצמו בתחום המיני מפני עבריינים פוטנציאלים. בנוסף גם תחומי הסייבר והמחשבים יקבלו דגש מעורכי דין מתנדבים בנושאים אלו.

עורך דין דוד טובול המהווה חלק משמעותי בתחום ההתנדבות של עורכי הדין בעיר, מספר כי היתה פגישה פורייה ומדגיש כי ראש העירייה גילה קשב רב ובנפש חפצה בקידום הקהילה והנוער וכי מבחינתו קיימת חשיבות עליונה לקדם את הידע החינוכי והמעשי תוך מתן כלים להתמודדות בגילאים השונים. "יש לנו עבודה רבה בעיר "אומר טובול" לשמחתי זו היתה יריית הפתיחה הראשונה מיני רבות של התנדבות בקהילה מטעם עורכי הדין, דבר שלא היה עד כה והכל בשיתוף פעולה עם ראש העירייה והרשות המקומית, מכאן השמים הם הגבול" מסכם טובול.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר