אביו של הקצין שנפצע: "זה יכול היה להיגמר במוות"

שלומי ארזי משחזר את רגעי האימה בנסיעה עם בנו, שהסתיימה בפציעה באורח בינוני

פורסם בתאריך: 23.9.19 14:26

"אמשיך להגיע לחיילים בכל הארץ, לשמח אותם ולתרום דרך ארגון 'יחד למען החייל'. שום דבר לא יעצור אותי", כך אומר אביו שלומי ארזי, תושב ראשון לציון, אביו של הקצין רן ארזי שנפצע באורח בינוני מסלע שהושלך לעברו.

ביום שישי יצא רן, קצין בן 23, מפקד בגדוד ברדלס, ואביו שלומי המתנדב ב'יחד למען החייל', להעניק מתנות לחיילים לקראת כניסת השבת. סמוך למעלה שומרון הושלכו אבנים לעבר הרכב שבו נסעו השניים. רן נפגע בארובת העין, בלסת ובעצמות הלחיים, לאחר שאבן גדולה ניפצה את שמשת הרכב ופגעה בפניו. הוא הובל לבית החולים בלינסון כשהוא פצוע באורח בינוני.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במהלך סוף השבוע הוא עבר ניתוח ומצבו השתפר. "אנחנו אחרי ניתוח ארוך של שעות מרובות", מספר האב, "העין מאוד כואבת לרן. הכל שבור בעצמות הלחיים ובלסת. בעוד כמה ימים, לאחר שיורידו את התחבושות נדע האם נגרם נזק לעין. כרגע מצבו של רן יציב וזה מה שחשוב. הוא עם משככי כאבים כל שעות היום, מדבר קצת ונרדם אבל אנחנו שמחים שכך זה נגמר. זה יכול היה להיגמר במוות".

שלומי ורן היו יחד ברכב כאשר הסלע הושלך לעברם. רן היה זה שנהג ברכב, ולאחר שנפגע איבד את ההכרה. שלומי הצליח לעצור את הרכב ולהזעיק עזרה.

"זרקו לנו סלע שחדר דרך החלון הראשי ופגע ברן. הוא איבד את ההכרה ונפל עליי, ואז בזמן שהרכב נוסע במהירות של כ-90 קמ"ש הייתי צריך לעצור את הרכב. הרמתי את הבלם יד, וירדתי לשוליים, בזמן שאני מחזיק את ההגה. אם רן היה ברכב לבד, הוא לא היה נשאר בחיים. למזלי, שמרתי על קור רוח והצלחתי להוריד את המהירות ולעצור את הרכב. אלה היו 30 שניות שנראו לי כמו נצח".

למרות האירוע הקשה שלומי לא מתכוון להפסיק את פעילותו. "אני מגיע לכל המקומות בארץ ותמיד בלי חשש", הוא אומר, "אף פעם לא חשבתי שזה יקרה לי. הייתי במקומות מסוכנים, גם ליד עזה. אבל כאן לא ציפיתי לזה, בכביש 55 שצמוד לאלפי מנשה, אבל זה לא מה שירתיע אותי. אני כבר מתכנן את הנסיעה הבאה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שי

    ולחשוב שברגעים האלה, חלק מנבחרי העם, חולמים לקחת את ההנהגת המדינה לידיהם, בעזרת ברית עם נבחרים הערבים שבאותם רגעים, הם מהללים את המחבלים שעוללו לנו את מקרה הזה.הזוי ועצוב.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר