ליאל אבן זוהר. צילום: יניב אלוני
ליאל אבן זוהר. צילום: יניב אלוני

ליאל אבן-זהר: "ההתנכלויות והאיומים לא יגרמו לי להפסיק"

מ"מ ראש עיריית ראשון לציון מבהירה שהיא לא מתכוונת להפסיק ולפעול גם סביב תוכנית היקב על אף האיומים שהיא מקבלת

פורסם בתאריך: 22.9.19 12:38

משלהי שנת 2016, אחרי שפרסמתי בפייסבוק ובתקשורת מה אני חושבת על ניגודי העניינים לכאורה של ראש העירייה לשעבר דב צור, ולאחר שהודעתי כי פניתי לרשויות הביקורת והחוק בנוגע למספר פרויקטים נדל"ניים, בהם סברתי שהעיר והמינהל התקין ניזוקים, ביניהם פרויקט היקב, חיכו לי על הרכב שריטות ארוכות וסימטריות, שכנראה נועדו לאותת לי היכן אני מתגוררת ובאיזה רכב אני נוהגת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


התעצבנתי. אבל מי שמכיר אותי יודע שלא רק שזה לא גרם לי להפסיק, אלא שהפכתי לחדורת מוטיבציה עוד יותר. כי אם מישהו חושב שניתן לאיים על נציגת ציבור, הוא לא יהסס לפגוע בתושבים. מבחינתי, המנדט שקיבלתי הוא להילחם בעבור כל תושב ותושב ולשמש בעבורו פה.

מצב הרכב שלי שיקף אפוא את תדירות הפוסטים שהעליתי בפייסבוק. שריטות בתצורות שונות, גלגלים בלי אוויר, ברגים בצמיגים ועוד "תקלות" שונות ומשונות. ביננו, כמו שאומרים, לא ביג דיל. אין לי קשר רגשי מיוחד למכונית שלי, והכתובת והטלפון שלי פתוחים לכולם מאז שאני חברת מועצה. בכל זאת,  אחר שחרטו לי x גדול על מכסה המנוע, החלטתי שזה כבר איום מוגזם. המשטרה, שעסוקה בחקירות חשובות יותר, קיבלה בנימוס תלונה, והודיעה לי שהסיכוי למציאת האחראים – אפסי.

ולמה נזכרתי בכל זה היום? כי תוכנית היקב מוגשת להפקדה השבוע בוועדה המחוזית. זה בעיניי המאבק שיקבע את גורל העיר שלנו כמושבה היסטורית או כעיר הקניונים. כל הסופ״ש  האחרון חשתי שחזרתי למסע בחירות – התחלתי לקבל מיילים, ווטסאפים, סרטונים ממוחזרים ואיומים מרומזים לפיהם אני נגועה בניגוד עניינים ולכן מנועה לדון בעניין היקב, כי הרי פעלתי נגד תוכניות של חלק מהיזמים, הגשתי עררים ותלונות. הכל נעשה, מיותר לציין במסגרת תפקידי הציבורי. אבל כנראה שהנייר, כמו הרכב שלי, סופג הכל.

אולי מדובר רק בעניין אישי נגדי, ואולי יש מי שממש לא רוצים שאדון בפרויקט הזה. אפשר להבין. אחרי הכל, מדובר בפרויקט גדול, עם הרבה כסף ולא מעט ציפיות נדל"ניות, והדגל, בעיניי כמובן לא לטובה, של שלטון דב צור. אז למה לא לנסות להזיז מהדיון את מי שידועה כמתנגדת הנחרצת לתוכנית?

אז, הנה, אני מבהירה: אין לי שום ניגודי עניינים ואין לי חצי דבר אישי נגד היזמים. זכותם להרוויח ככל יכולתם – כל עוד זה נעשה כחוק. אבל זכותי וחובתי לעמוד על משמר ולדאוג לאינטרס הציבורי, למינהל תקין, להגנת נכסי הציבור, לטובת הדיירים באזור, לבעיות התנועה ולשימור המבנים והשימושים בהם.

 

זכותי וחובתי גם לדרוש צמצום לתוכניות, להפחית מגורים ומסחר, לעמוד על הצורך בהפקעות לצורכי הציבור, לדרוש להותיר מבני מורשת של היקב, סמלה של העיר ראשון לציון, לשימוש ציבורי ולא לשימוש מסחרי, ולהתריע בפני רשויות החוק והביקורת כל אימת שאני סבורה שמישהו, בין מהעירייה ובין מחוצה לה, פועל נגד האינטרס הציבורי ועשוי לפגוע בקופה הציבורית.

זה לא ניגוד עניינים. זה התפקיד שלי, וזו הסיבה שנבחרתי לייצג את האינטרסים של הציבור. בעיניי, לפחות. ואם יתברר שמשהו היה לא כשר, בפרויקט זה או אחר, שישלם, מי שפעל כך, את המחיר.

בחודשים הקרובים אני מתכוונת להשתתף ולנהל דיונים בנושא היקב, להתנגד אם יהיה צורך, לדבר ולפעול מול היזמים בוועדה המחוזית, המועצה הארצית, בתי המשפט וכל גורם רלוונטי, כי זה התפקיד שלי, וכך אני רואה את חובתי כנציגת ציבור. תפקידי הוא לפעול ככול שביכולתי לטובת התושבים והעיר שלי, וללא מורא. ואם מישהו במקרה רוצה לשרוט לי את הרכב, אז כדאי שתדעו שבאחרונה התקנתי מצלמות.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אחד מהעם

    אישה לא אמינה ,מזגזגת ,בבחירות הקודמות הבטיחה הרים וגבעות נגד צור ומיד התחברה אליו
    בקואליציה-חז"ל אמרו שהזאב משיל את עורו אך לא את מינהגיו !!!!!
    זו פעם ראשונה בה אני מגיב באתר זה !!!

  2. יוסף

    כל הכבוד .תמשיכי.
    הנדלניסטים אינן חזות הכל.
    אפשר לשלב היסטוריה ונדל"ן ביחד.
    העניין זו החזירות שאין לה גבול.
    ויפה שאת שמה גבולות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר