צילום: merrymuuu / shutterstock.com
צילום: merrymuuu / shutterstock.com

הקרב על חניית הנכים: "רכבים ללא תו תופסים את המקומות"

"מדובר בתופעה של ממש" אלון, תושב ראשון לציון מתאר את הקשיים של ציבור הנכים

פורסם בתאריך: 19.9.19 13:07

"מקומות החנייה לנכים נועדו להם ולא לכל אדם שחפץ להחנות את רכבו ללא התחשבות בזולת", כך אומר ל"השקמה ראשון לציון" אלון, תושב העיר, שהגיע ביום שלישי האחרון לחוף הים בעיר וגילה להפתעתו כי תפוסת חניית הנכים מלאה והרכבים החונים בו אינם בעלי תו נכה, "נאלצתי לחזור הביתה לאחר שעה ארוכה של המתנה לחנייה שתתפנה". הוא אומר בזעם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדבריו של אלון מדובר בתופעה שהפכה לנוהג של ממש. למרות האכיפה והקנסות, ישראלים רבים שאינם בעלי מוגבלות מחנים את רכבם בחניות השמורות לנכים בלבד. "אני וחבריי הנושאים תווי נכה כחוק, נאלצים לא אחת לחפש חנייה המגיעה לנו בעיר ולא מוצאים בגלל אזרחים מהשורה שתפסו לנו את המקום".

"חשוב לי להבהיר שאנחנו לא חונים במקומות הללו רק מכיוון שאנחנו רוצים דווקא שם, אלא שמכיוון יש לנו מוגבלות ואנו ממש זקוקים לחניות האלו", אלון הדגיש כי "כל אדם שתופס לנו את מקום החניה, הוא למעשה פוגע משמעותית ביכולת שלנו ליהנות ולהתנייד כמו כולם".

אלון מדגיש כי למרות שהנושא עלה לסדר היום התקשורתי והמודעות לצרכי הנכים גברה, נראה כי מצוקת החנייה בעיר והרצון בנוחות אישית, גורמים לרבים שלא להתחשב בציבור הנכים והוא מקווה שתהיה בעתיד יותר הבנה ומודעות לו ולחבריו.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה כי "העירייה רגישה מאוד לזכויות הנכים ובהם מקומות החנייה השמורים להם. אנו אוכפים כל חנייה של רכב שאינו נושא תו נכה. ולראייה, מתחילת השנה נרשמו כ-180 דוחות על חניית נכים, רק בחוף הים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח

    חייבים להחזיר מייד את המצלמה הניידת. בשנה שעברה ביטלו אותה על ידי דורון אוזן. זה נעשה מרצון הפופוליזם זול לפני הבחירות. עכשיו קיבלתם בדיוק מה שרציתם. תיק הביטחון בידי האיש הלא מתאים בכלל. תתבישו. אין פקחים בשום רחוב, אין קנסות חנייה. גן עגן. אנרכיה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר