בחירות 2019 ב': ראשון לציון בחרה כחול לבן

כיצד הצביעו אתמול תושבי ראשון לציון ולכמה אחוזי תמיכה הגיעו ליברמן וש"ס?

פורסם בתאריך: 18.9.19 13:29

בשעות אלה, כאשר עדיין נמשכת ספירת הקולות, טרם פתיחת המעטפות הכפולות, מדווח על 32 מנדטים לכחול לבן ו-31 מנדטים לליכוד, נכון לספירת 91 אחוז מהקולות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בראשון לציון מובילה כחול לבן עם לא פחות מ-48,996 קולות אשר מהווים 36.63 אחוז, ואילו מפלגת הליכוד הגיעה למקום השני עם 45,488 קולות, המהווים 34.01 אחוז מקולות המצביעים.

ישראל ביתנו של אביגור ליברמן הגיעה בראשון לציון למקום השלישי עם 14,719 קולות, המהווים 11.01 אחוז, ובמקום הרביעי מפלגת העבודה-גשר עם 5.46 אחוז.

למקום החמישי בראשון לציון הגיעה ש"ס עם 4.25 אחוזים, ואחריה מפלגת ימינה עם 3.6 אחוזים ומרץ עם 2.15 אחוזים.

עוצמה יהודית שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה בבחירות לכנסת, זוכה בראשון לציון 1.35 אחוזים בלבד מקולות התושבים, יהדות התורה – 0.89 אחוזים והרשימה המשותפת זוכה ל-103 קולות שהם 0.08 אחוזים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאנוש

    נכון הדבר שכחול בן לקחה בגדול אך יש שאלה אחרת והיא כיצד בחרו החרדים המסורתיים והדתיים לאומים שלא כמו בעבר בחרו רבים מהציבור החרדי שלא כמו קריאת גדולי הרבנים ב"ג" אלא בחרו בליכוד בחרו במר"צ כן מר"צ ולמה? הלמה התשובה שלא היא שאגודה ודגל לא סיפקו את הסחורה לא בתקציבים לא בדאגה לפרט לגבי הציבור הדתי לאומי אמנם יש אחוז קטנטן שבחר בימינה אך רוב הציבור הדתי לאומי בחר או "חזר למקורות " הספרדים בחרו בש"ס גם אשכנזים בחרו בש"ס יש שבחרו וזה הרוב בליכוד אגב יש הערה מי הצביע לרשימה המשותפת בעיר ? שזו גם מפלגה לגיטימית בקיצור שאלה שראוי שעיתונאים יבחנו לאן הלך הקול הדתי או החרדי בראשון לציון וזה במקביל למה שקורה בעיר מבחינת פוליטיקה מקומית מה גם שנציגי ש"ס ויחד והבית היהודי עד כה ישנה אכזבה גדולה מאד מתפקוד סיעות אלו נקודה של מחשבה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר