מדוע נסגר סניף משרד הרישוי בעיר הרביעית בגודלה?

נהגים מראשון לציון ייאלצו להרחיק לחולון ורחובות לאחר שסניף משרד הרישוי בעיר נסגר. "השקמה ראשון לציון" עם פרטי המחלוקת שהביאה לסגירה

פורסם בתאריך: 15.9.19 16:18

הבוקר (ראשון) הופתעו נהגים רבים מראשון לציון לגלות כי סניף משרד הרישוי בעיר נסגר, ושעל דלת הכניסה הנעולה נתלו שלטים המפנים לעיריית ראשון לציון.

מתברר כי בעקבות חילוקי דעות בין עיריית ראשון לציון לבין משרד הרישוי, הוחלט על סגירת הסניף וכעת תושבי העיר ייאלצו להשתמש בשירותי הסניף שבחולון. לדברי גורמים במשרד הרישוי במידה שהעירייה לא תדאג לעובדים קבועים, הסניף ייסגר לצמיתות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גורמים בעירייה ובמשרד הרישוי סיפרו לפני כ-16 שנים, מי ששימש בתפקיד ראש העירייה, מאיר ניצן, החליט להקים סניף מקומי של משרד הרישוי. ניצן פנה למשרד התחבורה עם בקשתו ואז הובהר לו כי העירייה תאלץ לספק עובדים למשרד. הצדדים הגיעו להסכמה בנושא ונחתם הסכם לפיו העירייה תספק שתי עובדות קבועות.

ואולם, לטענת גורמים המעורים בפרטים "במהלך הזמן אחת העובדות עברה אירוע רפואי ובעקבותיו היא נאלצה להיעדר מהעבודה. היא יצאה חופשת מחלה וכעת לא ניתן להפעיל את הסניף ללא שתי העובדות".

עוד הוסיפו אותם גורמים כי משרד התחבורה דורש מהעיריית ראשון לציון לדאוג לעובדת חלופית, למרות שממילא שתי העובדות אינן יכולות לתת מענה לכל הפניות. "אנחנו מדברים על העיר הרביעית בגודלה בישראל  והמשרד שהוקם פה הוא קטן", סיפרו הגורמים ל"השקמה ראשון לציון". "אנשים ממתינים שעות בתור ועל השירות משלמת בכלל העירייה. זה ממש אבסורד שבמקום שבמשרד התחבורה ידאגו לעובדת משלהם וימשיכו לתפעל את הסניף, מפעילים לחץ על העיריה ועל תושבי העיר שמוחזקים כבני ערובה כדי שהעייריה תדאג להביא עובדת אחרת".

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "תושבי ראשון לציון והסביבה אמורים לקבל שירותי רישוי במשרד הרישוי המחוזי בחולון. לפני מספר שנים פנתה עיריית ראשון לציון למשרד התחבורה בבקשה לפתוח בעיר משרד רישוי שישרת את תושבי העיר. משרד התחבורה נעתר לבקשה, בתנאי שהעירייה תקצה את כוח האדם הנדרש למתן השירות כפי שנעשה במספר ערים נוספות בארץ".

"לצערנו, בשנים האחרונות העירייה לא הצליחה להעמיד לרשות הציבור כוח אדם שיוכל לשרת את הבאים למשרד הרישוי ולעמוד בסטנדרטים הנדרשים למתן השירות. בעקבות היעדרויות חוזרות ונשנות של עובדי העירייה וחוסר יכולתה של העירייה להעמיד את כוח האדם הראוי, החליט משרד התחבורה לסגור את משרד הרישוי בראשון לציון ולהפנות את הפונים למשרדי הרישוי הסמוכים בחולון או ברחובות".

עוד נמסר כי "רוב פעולות הרישוי מתבצעות כיום במהירות וביעילות באמצעים מקוונים דוגמת האינטרנט, הטלפון ועמדות השירות האוטומטיות, ללא כל צורך להגיע למשרד הרישוי".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מדובר בהחלטה אומללה של משרד התחבורה. לא ייתכן שבעיר הרביעית בגודלה בישראל לא יהיה משרד רישוי המעניק שירות לתושבי האזור. אנו פועלים מול משרד התחבורה על מנת לשנות ההחלטה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דניאל

    מוזר, על כל פעולה המשרד הממשלתי גובה עמלה. ז. א. יש לו מהיכן לממן את העובדים, אז למה העירייה צריכה ללא תמורה לתת עובדים?
    המשרד לרוב מסייע לאנשים שאינם יכולים להסתדר כדברי הדובר, בשירותים באינטרנט. נהג שנהך לנכה, והשירות הוא רק במשרד, אלמנה, שצריכה להעביר את הרכב על שמה, העברת בעלות של נכים וחולים.
    איני מכיר מקום עם חווית שירות גרועה שעוד הייתי ילד, כמו משרד הרישוי בחולון. מקום לא נעים!
    בראשון לציון צריך להיות מדד רישוי פעיל. !!!

  2. ש.

    מדינה המטומטמת איך יכול להיות שלא משיגים עובד/ת מה אנשים לא רוצים לעבוד, ועוד במשרה ממשלתית לא יכול להיות לא עונה לסיפורים האלה

  3. בובלה

    דחוף לפתוח בראשון משרד הרישוי הגדול עם כמה עובדים כדי לתת שירותים לאוכלוסיית העיר הגדולה.
    מי אחריי לזה לא מעניין לנו. למשלמי תשלומי עירייה
    כבדים מגיעה לנו שירות טוב ביותר .

  4. יוסי

    לא יאומן. רפובליקת בננות. אולי צריך לשלם שוחד למישהו בשביל שיפתחו את המשרד מחדש.

  5. ערן ניצן

    חבל שנסגר הסניף אבל עוד יותר חבל על נורית שעבדה שם שנים רבות ועזרה אישית לכולם .אני הייתי ממליץ למשרד הרשוי לשלב אותה בסניף אחר כי היא מאד מקצועית .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר