רכב
צילום: By alika / shutterstock.com

בקרוב בראשון לציון: מקומות חנייה במקום נגררים

400 חניות צפויות להתפנות בעקבות חוק עזר עירוני שיאסור חניית נגררים

פורסם בתאריך: 12.9.19 12:37

"בקרוב מאוד יוכשרו חניות נוספות לתושבי העיר כאשר יוסדר מגרש ייעודי עבור כל הנגררים", כך אומרים היום ל"השקמה ראשון לציון",  סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי והמשנה לראש העיר ומחזיק תיק התחבורה איציק אבשלומוב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בישיבת המועצה שנערכה באוגוסט, הועלתה הצעה לתקן את סעיף 11 לחוק העזר העירוני ולאסור חניית נגררים בשטח העיר,כל עוד הם מנותקים מהרכב הגורר אותם.

מימין איציק אבשלומוב ומשמאל מקסים בביצקי

 

 

"נגררים אלו תופסים חניות בשטח העיר ומשמשים פעמים רבות כמחסנים נייחים לכל דבר ולא ככלי תחבורה", אומר בביצקי  ומוסיף "החוק מחייב את הנגרר להיות מחובר לכלי רכב, בפועל יש מאות נגררים שעומדים שנים ותופסים מקומות חניה. המקרים היחידים שיש לאפשר הם כמו ביצוע עבודות ציבוריות וגם אז, אם אין אלטרנטיבה אחרת, הרי כי העבודות אמורות להתבצע בשולי הדרך בלבד.

ראש העיר רז קינסטליך הורה לבביצקי בישיבת המועצה לחפש מגרש בעיר שיהווה מקום שירכז אליו את כל הנגררים. בימים אלה מחפש בביצקי יחד עם אבשלומוב מגרש שיתאים ובכך יתפנו מאות חניות.

"התוכנית שלי במקור כללה גם סידור חניות לבעלי מוגבלויות וכן למשאיות החונות בלילה. זה היה חלק מהתוכנית שהגשתי לראש העיר עם כניסתי לתפקיד, לאחרונה העליתי את נושא הנגררים שוב יחד עם מקסים בביצקי לראש העיר רז קינסטליך. אנחנו עובדים על זה במרץ, יש כבר כמה הצעות אבל אנחנו מחפשים את הטוב ביותר", אומר אבשלומוב

על פי התכנית, ברגע שיוקצה מגרש מסודר, תצא אזהרה לכל בעלי הנגררים עם לוחות זמנים  פינוי הכלים ולאחר מכן מי שלא ישמע להוראות יאלץ לשלם קנס.

"המטרה שלנו היא לא דו"חות", מסביר אבשלומוב "אלא לפנות מקומות חניה לתושבי העיר, כשלהערכתי ישנם לפחות כ-400 מקומות שתופסים נגררים ברחבי העיר".

סגן ראש העיר מקסים בביצקי הוסיף" ישנם נגררים ענקים כמו קרוונים הממוקמים מזה שנים בחניות עירוניות והפכו בחלוף הזמן למחסנים, זהו מצב אבסורדי שלא ניתן להשאיר על כנו. מה גם שחניות אלו אינן חוקיות, כל עוד הנגרר אינו מחובר לכלי רכב כלשהו אלא רק תופס מקום חנייה. אנו מעוניינים להפסיק את התופעה הזו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכאל

    יש מספיק מקום שניתן לנצל בעיר, באזורי התעשייה השונים.
    לא חייבים גם להשקיע המון כסף, כי יש מגרשים סלולים לא מנוצלים או חניוני עפר.

  2. דורה

    יש גם מכוניות מושבתות תקועות בחניונים ציבוריים במרכז העיר שתופסות מקומות חניה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר