בן 50 התמוטט בחדש כושר בראשון לציון

לאחר פעולות החייאה ממושכות ליבו חזר לפעום והוא חזר להכרה מלאה

פורסם בתאריך: 11.9.19 10:13

הבוקר (רביעי) אדם בשנות ה-50 לחייו איבד את הכרתו במכון הכושר "גו אקטיב" בראשון לציון. עובדי חדר הכושר החלו בפעולות החייאה שכללו שימוש במכשיר דפברילטור המוצב במקום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מתנדבי רפואת של איחוד הצלה שהגיעו למקום המשיכו בפעולות החייאה אותם החלו עובדי חדר הכושר. לאחר מספר דקות של החייאה מתקדמת ליבו של המתאמן חזר לפעום והוא חזר להכרה מלאה. בהמשך הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים להמשך בדיקה וטיפול.

מדוברת מד"א נמסר כי בעקבות דיווח שהתקבל מד"א על גבר כבן 55 שהתמוטט  במהלך אימון כושר בראשון לציון. חובש רפואת חירום במוקד 101 של מד"א תאיר שפירא הדריך את הנוכחים במקום כיצד לבצע פעולות החייאה תוך שימוש בדפיברילטור. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום המשיכו את הטיפול הרפואי שכלל המשך ביצוע פעולות החייאה תוך מתן תרופות ומכות חשמל נוספות וכאשר ליבו של המטופל שב לפעום והוא חזר להכרה הוא פונה במצב יציב לבית החולים אסף הרופא"

החובש תאיר שפירא סיפר: "עוד בשניות הראשונות של השיחה זיהיתי מקולו של האזרח שהתקשר את מצב החירום. במקביל להבנת מיקום ונסיבות האירוע הזנקתי למקום את כונני מד"א הרכובים על אופנועים וניידת טיפול נמרץ והדרכתי את האזרח שהיה בצידו השני של הקו כיצד לבדוק אם המטופל נושם ולהתחיל לבצע פעולות החייאה בסיסיות. ביקשתי להביא מכשיר דפיברילטור והסברתי איך לחבר אותו, מיד לאחר מכן המכשיר ביצע את הבדיקה האוטומטית שלו והמליץ לתת שוק".

שלומי בן שימול, חובש בכיר ממד"א שהגיע למקום האירוע סיפר: "מיד שנכנסתי למקום אנשים קראו לי לגבר שהתמוטט במהלך הפעילות הספורטיבית, הם הסבירו לי שהם חיברו את מכשיר הדפיברילטור וביצעו פעולות החייאה בהדרכה הטלפונית של מוקד מד"א. המשכתי את הטיפול הרפואי ואת ביצוע פעולות ההחייאה שכללו מתן שוק חשמלי נוסף וכעבור רגעים ספורים ליבו של המטופל שב לפעום והוא חזר לנשום. צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום המשיך את הטיפול הרפואי המתקדם ופינה את המטופל לבי"ח כשהוא בהכרה".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר