ענבל אור מגיבה לכתב האישום: "נישלו אותי, לקחו את הרכב ותלשו את הרהיטים". צפו:

יזמית הנדל"ן שעברה להתגורר בראשון לציון, מבטיחה: סדרת רשת שתחשוף את ניסיון החיסול שעברה

פורסם בתאריך: 10.9.19 17:45

פחות משבוע לאחר הגשת כתב האישום נגדה, ענבל אור יצאה בתגובה להאשמות החריפות בדף הפסייבוק שלה, וטענה: "לא היה צדיק אחד בסדום שהסכים לפרסם את הצד שלי, אין כאן מערכת חוק".

כתב האישום שהגישה פרקליטות מיסוי וכלכלה לבית המשפט השלום בתל אביב נגד ענבל אור, כיום תושבת ראשון לציון, והחברות שהיו בשליטתה, כולל 15 סעיפי אישום על עבירות מרמה בנסיבות מחמירות, עבירות על חוק המע"מ ופקודות מס הכנסה ועבירות על חוק הגנת הצרכן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כתב האישום הוגש כשלוש וחצי שנים לאחר שנפתחה החקירה הפלילית נגד אור, שהגיבה לכתב האישום החמור בסרטון שהפיצה בפסייבוק. "נישלו אותי והשליכו אותי לרחוב עם ארבע ילדים", אמרה אור בסרטון"  לקחו ממני את הרכב, תלשו ממני את הרהיטים".

כמו כן, אמרה בסרטון כי עד לפני שלוש וחצי שנים הייתה יזמית בולטת, בעלת שליטה ב-17 חברות נדל"ן, שאכלסה מאות יחידות דיור, עד שבמרץ 2016 החלו פרסומים באמצעי התקשורת לפיהם העלימה מס והותירה משפחות ודיירים ללא בתים.

"הכריזו עלי פושטת רגל על אף שיש לי דירות ומיליונים רבים", המשיכה בסרטון, "לפני כשנתיים גיליתי על הונאה ועוקץ שבוצעו כלפי, ואפילו צוואה שכבר הכינו לי".

צפו בסרטון התגובה מתוך דף הפייסבוק של ענבל אור:

 

בסיום סרטון התגובה הבטיחה אור כי כבר בזמן הקרוב תעלה סדרת תוכניות ברשת, שבה תמסור את גרסתה לאירועים ותעדכן בנוגע מאבק שהיא מנהלת. "בסדרה אחשוף את כל האמת", הצהירה, "אחשוף שם את ניסיון החיסול שעברתי ואת רגעי הפחד והאימה. אמשיך לפעול ולהילחם למען הוצאת האמת לאור וטיהור שמי".

"יש בכוונתי לפעול ולהוביל את החברה הישראלית למדינה מתוקנת, ללא תאוות בצע וממון שנוכל לגדל את ילדינו ללא חשש מכך שיעברו את מה שעברתי, זה לא אנושי".

בסיום דבריה הזכירה אור כי "אנו נמצאים בחודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, ובפרשת 'צדק צדק תרדוף', וטענה שיש הרבה מה ללמוד מכך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. עמי

    אם יש לך כסף ודירות למה לא החזרת את הכסף ולמסור את הדירות שקנו לפחות אם את לא יכולה לספק את הדירות תחזירי להם את הכסף אולי בית המשפט יקל עליך

  2. אזרח

    .רוכשי דירות שחשבו שרכשו איבדו כספם וחסכונם,שלא לדבר על עוגמת נפש , פה מתגלה אחד מהבלופים והרמאויות שלצערינו אנחנו רואים בטלביזיה במתחזים ונוכלים שמפילים קורבנות ונהרסים להם תקוות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר