הגננת הדסה נחשון

הגננת המיתולוגית חוגגת 30 שנה: "יש משפחות שלמות שכולם היו אצלי"

הדסה נחשון מלווה דורות של ילדים כגננת בראשון לציון: "אין שנה שאני לא מתרגשת"

פורסם בתאריך: 9.9.19 15:14

כבר שלושים שנים מלווה הדסה נחשון דורות של ילדים כגננת בראשון לציון. היא נפגשת עם חלקם גם כיום, כאשר שולחים את ילדיהם לגן "דרורים" אותו היא מנהלת ביד רמה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אני זוכרת את היום הראשון שלי במערכת החינוך ואני מתרגשת שאני עדיין זוכרת אותו. תפקדתי כגננת מתחילה שהחליפה גננת שיצאה לפיקוח. אני זוכרת שנכנסתי לנעליים מאד גדולות. היו לא מעט ציפיות להורים מגננת שמתחילה ללא ניסיון. ואכן צלחתי את התפקיד", היא מספרת.

לדבריה, "ילדים שהיו אצלי בגן בעבר באים לבקר. יש משפחות בנות שלוש וארבע ילדים שכולם היו אצלי בגן. בביקורים בבית ספר נגבה ילדים רצים מכל עבר כשאני מגיעה, זה מרגש מאד. כשבאים הילדים הבוגרים שהיו בגן לבקר אני מתרגשת ואומרת לעצמי שאני לא מאמינה שהם זוכרים ובאים לבקר. מי שמכיר אותי יודע שאני רואה בעבודה שלי שליחות. אני מגיעה לעבודה בבקר באהבה בהתרגשות וכבר אמרתי לא פעם שכל קיץ שאני צריכה להכין את הגן לשנה חדשה זה כמו לידה מחדש. אני מתרגשת כל כך".

"עם הזמן חלו שינויים במערכת החינוך", אומרת נחשון על התמורות שחלו עם השנים. "הציפיות של ההורים ממני כגננת, הציפיות של המערכת ממני כגננת, התכנים, התוכניות, השינוי בסדר היום, השינוי בהתנהגות ה ילדים לפני עידן המסכים לעומת הילדים של היום. בכל תחום יש שינויים, זה לא פשוט אבל אני חושבת שאם יש אהבה לילדים ולתחום הכל מצליח".

הדסה נחשון והילדים

"גם השנה התרגשתי כמו בכל שנה, הרעד בבטן עדיין לא עבר", אומרת הגננת המיתולוגית "מדי בוקר אני מקבלת בחיוך חיבוק ונשיקה את הילדים בגן. בדיוק היום שאלה אותי סבתא של ילדה איך בשעה ארבע אחרי הצהריים, עדיין יש לי חיוך על הפנים ועניתי לה שזה מכיוון שטוב לי עם הילדים. זו תחושה נהדרת שהורים מאמינים בך בוטחים סומכים עליך וחוזרים עם הילדים האחרים. כשאני חושבת שגידלתי משפחות שלמות של ילדים זה מרגש מאד ונותן כוח להמשיך. אני מתכוונת להמשיך לעבוד. אני אוהבת את העבודה למרות שהיום הדרישות מצד המערכת וההורים לא קלות, אבל כל דבר הוא לטובה".

כשנשאלת הדסה נחשון אם יש לה זיכרון מיוחד משנותיה כגננת היא מספרת: "יש המון, אבל אני חושבת שהכי מיוחד הוא כשביום האחרון של השנה הקודמת הזמנתי את המשפחות שכל ילדיהם היו אצלי בגן והצטלמנו ביחד. זה היה מרגש עד דמעות לראות את התמונות הללו. בכלל יש משהו נורא כיף בידיעה שגידלת משפחות שלמות גדלו בגן וכן, גם דורות של ילדים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר