יותם לאחר התקיפה. צילום: מתוך דף הפייסבוק

סטודנט מהמכללה למינהל שיצא לסמסטר קיץ הותקף באכזריות בפולין

אחיו של הסטודנט תיאר כיצד הוא וחבריו הותקפו לאחר שחבורת צעירים גילתה שמדובר ביהודים. "הם הותקפו ללא רחמים, בליווי צעקות", תיאר האח

פורסם בתאריך: 8.9.19 18:51

יותם קשפיצקי, סטודנט למשפטים במכללה למנהל בראשון לציון, הותקף על רקע אנטישמי.

קשפיצקי נסע לסמסטר קיץ בוורשה, ולטענת אחיו הוא הותקף בשעות הלילה על ידי קבוצת ערבים שקראו לעברו קריאות גזעניות, והיכו אותו ואת חבריו הישראלים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ברק קשפיצקי, אחיו של יותם, שחשף את הסיפור בעמוד הפייסבוק שלו, תיאר את הפרטים: "בשעה 04:00 יצאו חברי המשלחת מהמועדון The view, רובם כבר עלו על מוניות לכיוון המלון, ואז חבורה דוברת ערבית התקרבה אליהם, ושאלה אותם אם הם מישראל. לאחר שהישראלים ענו בחיוב, הם הותקפו ללא רחמים, בליווי צעקות".

עוד תיאר האח כי "יותם, עצר את המונית שלו ויצא ממנה לכיוון חבריו במטרה להפריד ולהרגיע את הרוחות. בחור ערבי, שככל הנראה החזיק בידו אגרופן, נתן לו אגרוף ויותם איבד את ההכרה. לאחר מכן, ממונית אחרת, יצא חבר נוסף שניסה לעזור והוא הושלך לעבר השני על מכונית דוממת. למשמע צווחות הבנות, החבורה הערבית הסתלקה מהמקום".

האח הוסיף כי איש מהנוכחים במקום לא ניסה לעזור, להפריד את הקטטה או להזמין משטרה. כמו כן טען כי גם המאבטחים במועדון לא הציעו עזרה. יותם פונה לבית החולים במונית על ידי חבריו שהיו עימו, כשהוא מחוסר הכרה.

האירוע הסתיים בשברים מרובים באף ובשבר בארובת העין ויותם צפוי להגיע לישראל לטיפול בשברים באופן פרטי ועצמאי. "שגירות ישראל בפולין ומשרד החוץ שלחו אותנו להתמודד עם המשטרה הפולנית. למזלו ולמזלנו, עמדו לצידו וטיפלו בו במסירות לאורך כל הדרך המכללה למנהל, ראש המשלחת והסגן שלו", ציין האח.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר