אבות גרושים בראשון לציון יוצאים למאבק: "קורסים תחת הנטל הכלכלי"

קבוצת האבות הגרושים שהוקמה לפני פחות מחודש כוללת כבר כ-200 חברים. בתכנון: דוכני הסברה מחוץ לבתי המשפט והפגנות בכל רחבי הארץ

פורסם בתאריך: 8.9.19 10:56

ארבעה תושבי ראשון לציון הקימו קבוצה של אבות גרושים, במטרה לצאת למאבק בטענה לאפליה ולחוסר שוויון ביחס לזכויות במקבלות נשים גרושות.

הארבעה שהצליחו בינתיים לסחוף אחריהם כ-200 גרושים שהצטרפו לקבוצה "אבות גרושים – הסברה לציבור", יוצאים נגד גובה דמי המזונות שהם נאלצים לשלם וטוענים כי "לא מעט אבות גרושים מתאבדים וחלקם מתמוטטים וקורסים תחת הנטל הכלכלי הכבד ולא מצליחים להתאושש ואנחנו חושבים שצריכים להשקיע את הכסף בילדים ולא בעורכי הדין".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אוריאל חנימוב, יוני כהן, אבי אמינוב וערן פלוטקין, הקימו את הקבוצה לפני פחות מחודש. ביום שישי האחרון הם נפגשו עם כ-40 מחברי הקבוצה בגן העיר שבראשון לציון, כדי לדון בדרכי פעולה ומחאה. בתום המפגש החליטו חברי הקבוצה על הקמת עמדות הסברה מחוץ לבתי המשפט, מחאות מתחת לבתי שופטים והפגנות ברחבי הארץ.

"אנחנו מתכוונים לעשות כל מה שהחוק מאפשר לנו ולהקים צעקה שכל הארץ תשמע, בהסברה, בהפגנות ובכל מדיה אפשרית. המצב הקיים חייב להשתנות", אומר יוני כהן ממנהלי הקבוצה.

"במדינות רבות כבר יש שוויון בנטל ורק פה נראה שהקדמה לא מגיעה. אנחנו רוצים ליצור מצב שבו הנטל יחולק באופן שווה בין האמא לאבא בהסדרי ראייה, ברכוש ובכלכלה", אומרים מנהלי הקבוצה, "אנחנו מעדיפים שאת הכסף שמשלמים היום אבות גרושים עבור עורכי דין, נוכל להעביר לטיפול בילדים. העלות של הליך הגירושים עומד על עשרות אלפי שקלים ולא פעם יש גם מי נאלץ להילחם כדי להוכיח שהוא לא אלים".

"כולנו כאן פסיפס של החברה", מוסיף פלוטקין, גרוש ואב לשניים. "יש בקבוצה חברים מהמגזר הדתי, החילוני, מכל קצוות האוכלוסייה, כאשר המשותף לכולנו הוא שאנחנו רוצים שוויון – אנחנו רוצים שוויון בחובות כדי שנהיה שווים בזכויות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תגובה : ליוסי – יום אחד אתה תזדקק שהבן שלך יידאג לך וייטפל בך בדיוק כמו שגידלו – אותך חתיכת חוצפן לא סתם מביאים ילדים לעולם שיהיו – לך יורשים אם לא הכל יילך למס הכנסה ולמדינת הגנבים ותתפלל אתה שיום אחד לא תצטרך עזרה מהמדינה שמפנה לך " גב "!

  2. אלי

    חמור זה מה שאתה.
    נשים רוצות שוויון מתי שנוח להן
    בנאדם שאין לו כסף לא יכולים להכריח אותו.

  3. רמי לוד

    מי שאין לו כסף והמצב לא חמור במיוחד לא להתגרש חבל לפרט בית אוטו חברה חדשה מזונות ועו"ד

  4. דן

    ממש למשהו איכפת מה שיש לכם לומר ! 40 אנשים ?
    הזוי אם במדינה הדפוקה הזאת ישמעו לכם
    ביזבוז אנרגיה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר