הקרציות שנטפלו לכלבות

המקרה המוזר של הקרציות בחוף פלמחים

בנה של אתי קונטנטו אברג'ל גילה עשרות קרציות שנטפלו לכלבותיו

פורסם בתאריך: 4.9.19 12:33

"בחיים לא ראיתי כזו כמות של קרציות על הכלבות שלי, היו שם עשרות. הן היו גם הבן שלי, זה מזעזע ומסוכן, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם ילד קטן היה משחק שם והן היו נטפלות אליו", כך מספרת אתי קונטנטו אברג'ל שבנה בן ה-23 יצא לטיול עם כלבותיו וחזר מוכה קרציות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ביום שישי בבוקר, לפני כשבוע ,יצא בנה של אברג'ל עם זוג הכלבות לטיול בחוף פלמחים, מדי בוקר הוא מחפש מקומות בהן יוכלו הכלבות לרוץ באופן חופשי וללא חגורה. לאחר כחצי שעה של טיול הוא ראה לתדהמתו את כלבותיו קופצות ומיללות ולפתע הוא  החל להרגיש עקיצות בכפות הרגלים, כאשר הביט על רגליו הוא נדהם לגלות כי עשרות קרציות נטפלו אליו והבין מיד כי הן עקצו את הכלבות האומללות. בבדיקה קצרה הוא ראה כי כפות רגליהן של הכלבות מלאות בקרציות.

"הוא התקשר אלי בשעה שבע בבוקר מבוהל, הוא לא ידע מה לעשות, הכאב של הכלבות והמראה שלהם סובלות ומתפתלות עם הקרציות שעקצו גם לו את כל הרגלים – היה מחזה מזעזע שלא רואים כל יום", מספרת קונטנטו אברג'ל.

כאשר בנה הביתה מבוהל מהארוע , נדהמה קונטנטו אברג'ל לגלות את כמות הקרציות שנדבקו לרגלי כלבותיה "הוצאנו עשרות קרציות מכפות הרגלים של הכלבות, הן ממש נכנסו בין האצבעות שלהן. למרות שהכלבות מטופלות אצל וטרינר עם כדור בר תוקף לשלושה חודשים ועבר רק חודש וחצי מאז הן לא מתו. זה היה מחזה מזעזע".

הכלבות לאחר הטיפול

"כתבתי על כך בפורום של כלבים וחתולים בפייסבוק ואחת התגובות שנשלחו אלי בהודעה פרטית היתה מאישה אחת שהכלבה שלה עברה את אותו אירוע בחוף פלמחים והיא מתה אחרי כמה ימים מקדחת הקרציות". אברג'ל הדגישה: "היום אלו הכלבות שלי והבן שלי אך מחר זה יכול להיות ילד קטן שמטייל בחוף עם אבא שלו, אני לא בן אדם היסטרי מטבעי, אבל המחזה הזה היה מזעזע וישנם מקרים שקרציות יכולות לגרום לחולי ולתמותה, אני מקווה שמשהו יעשה בפלמחים. בעיני זו סכנת נפשות לבעלי חיים ואדם"

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל

    קרה גם לנו!!! פשוט סכנה הכלב חזר עם מלא קרציות כולל אחת עצומה שהתיישבה בין האצבעות ברגליים פשוט הזוי ומבאס שחוף כל כך יפה נגוע בכמות כזו של קרציות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר