אביה של הנערה בת ה-16 שנעדרה: "תהיו קשובים לילדים"

אלה היו חמישה ימים קשים, מאי בן שטרית בת ה-16 ברחה מהפנימייה ומאז נעלמו עקבותיה. כעת שבוע לאחר שנמצאה מזהיר האב מפני הטלפונים הסלולריים

פורסם בתאריך: 2.9.19 17:22

"כרגע אנחנו עוטפים את הבת שלנו באהבה ורק דואגים לשלומה", כך אומר היום (שני) גדי בן שטרית לאחר שבתו אותרה לאחר חמישה ימים של חיפושים אחריה.

מאי בן שטרית, בת ה-16, ברחה לפני כשבוע יחד עם חברתה מהפנימייה בה היא שוהה. היא נמלטה בשעות הערב, נראתה במרינה באשקלון ומאז נעלמו עקבותיה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעקבות ההעלמות והחשש לחייה יצאו בני המשפחה, חברים והמשטרה במסע חיפושים בכל הארץ. אביה קרא לה בכלי התקשורת בזמן החיפושים: "אנחנו לא כועסים, רק תחזרי הביתה, תכנסי בדלת, זה הדבר היחיד שאנחנו כל כך רוצים, הכל יהיה בסדר. אני מחכה לרגע שאראה אותך כאן".

רק ביום שבת לפנות בוקר חזרה מאי לביתה ואביה הודה לכל האנשים שהשתתפו בחיפוש אחריה. אביה סיפר היום ל"השקמה ראשון לציון": "לא היה לה טוב בפנימייה ולא ארחיב בנושא כי אנחנו לפני תשאול המשטרה. כרגע מאי בבית עטופה בהרבה חום ואהבה, היא לא תחזור לפנימייה ואנחנו נמצא לה מסגרת שתתאים לה ולצרכים שלה".

עוד אמר האב כי "הנוער של היום חושב שהוא יודע הכל והוא המציא את הגלגל, אבל עם זאת צריך להיות קשובים לילדים ולהקשיב למצוקות שלהם, גיל ההתבגרות הוא גיל קשה. לא מדובר בשנה – שנתיים, אלא בארבע – חמש שנים של התבגרות. אנחנו כעת נעשה את הדברים אחרת עם כל הקושי".

האב יצא נגד המכשירים הסלולריים כאשר הוא רומז כי גם לרשתות החברתיות הייתה השפעה על התנהגות הבת. "נותנים לילד בן 10 כלי נשק בשם סלולר", אמר, "אני משווה אותו לחייל שרק התגייס ועוד טרם אימנו אותו לירות באקדח ורובה – כבר נתנו לו טנק. הנוער חי את הרשתות החברתיות ,יש הרבה דוגמניות שמעלות סטורי באינסטגרם שמבלבלות את העיניים של הילדים ונותנות להם מצג שווא. הסלולרי הוא כלי נשק שיכול להיות מאוד אכזרי, אני צועק את זה עכשיו בכל מקום, הורים שימו לב לאיזה תכנים הילדים שלכם נחשפים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. טלי

    מסכנים ההורים ,גיל הטיפש עשרה , עושים מה שרוצים מתחצפים, שותים חוש בהם יודעים הכול ,בורחים מהבית ובסוף ההורים אשמים,הם לא יודעים שההורים רוצים רק בטובתם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר