בת 70 שנדחפה בתור לאוטובוס ושברה את האגן בדרך לשיקום ממושך

בתה של האשה שנפצעה אומרת ל"השקמה ראשון לציון": "אני לא מחפשת אשמים, רק מבקשת: עצרו רגע והביטו סביבכם"

פורסם בתאריך: 2.9.19 10:18

"שנהיה אדם לאדם – אדם ולא אדם לאדם – זאב", כך אומרת אורית אורן פרנקו שאימה בת ב-70 המתינה לאוטובוס בסוף השבוע שעבר ואדם שמיהר לעלות דחף אותה, ערער את שיווי משקלה וגרם לה ליפול. כתוצאה מהנפילה לפרנקו נוצר שבר באגן והיא מאושפזת לתקופה הקרובה בבית החולים שמואל הרופא עד שתשתקם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המקרה אירע ביום חמישי, בשעה שלוש וחצי אחר הצהריים ברחוב הרצל 70, שם המתינה נ' בת ה-70 לאוטובוס שיאסוף אותה. כאשר הגיע האוטובוס, הגיח לפתע אדם מבוגר אשר דחף אותה בגסות הצידה ועלה במקומה.

"אמא שלי היא אישה עצמאית ועובדת", מספרת הבת אורן פרנקו "היא הייתה במשך 40 שנה אחות בבית החולים קפלן ובשנים האחרונות היא עובדת כאחות בדיור מוגן ברמלה, זאת אמא שהיא סבתא ומטפלת בנכדים, שמתאמנת מדי שבוע, שיוצאת לבלות. כעת לא נותר דבר מכל העצמאות הזו, היא הפכה מוגבלת על כיסא גלגלים לזמן הקרוב. לפחות למשך החודש הקרוב היא תהיה מאושפזת בשמואל הרופא עם שבר באגן שלא ניתן לנתח לנתח, אלא רק  להמתין לשיקום, חודש שלם שהיא תצטרך להיות שם וכל המשפחה סביבה וכל זה בשביל כלום, בגלל אדם שמיהר לאוטובוס" היא אומרת בזעם.

למרות שאמה הפכה מעצמאית ופעילה למוגבלת אורית פרנקו לא מחפשת אשמים: "אני לא אלך עכשיו ואבקש לפתוח מצלמות של הרחוב כדי לדעת מי האדם שעשה את המעשה הזה, יכול להיות שהוא בכלל לא יודע שהוא דחף אותה, שהוא סתם מיהר לאוטובוס,  אבל התוצאה בהחלט קשה", היא הדגישה כי "הדבר היחיד שאני רוצה לומר לחברה הישראלית הוא שתמיד יביטו  סביב, אנחנו כל היום ברדיפה אחרי החיים, תעצרו לרגע ותחשבו על האחר, אותו אדם שמיהר – אם רק היה שם לב יותר למה שקורה סביבו, אז אולי היה עולה לאוטובוס עוד כמה שניות יותר מאוחר, אבל אמא שלי היתה ממשיכה בשגרת חייה, פשוט שימו לב ותהיו אנושיים וטובים, זו כל הבקשה שלי" מסכמת אורן פרנקו.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר